18-02-2008, 11:22 AM
see sissesõidu teema on igal pool vaieldav asi kuna auto tehastest ja modifikatsioonide tööstustest tulevad jutud, et mootori sissesõit tuleks teha 3's etappis kokku 3000km mootorisse algul sisse mineraal õli, ning sõida nagu tavaliselt kuit mitte päris, et kohalt minema rattasse, vaid normaalsõitu, seda siis esimesed 1000km siis teine etapp oleks juba õli valik mootorisse, olen kuulnud, et just mersude mootorid väga valivad õli suhtes. seda siis vaja suksutada 500km alles siis oleks esimene õlivahetus ja siis oleks soovtuslik õlivahetus teha ka see natuke pikem ooper, ehk see õli mis sees välja pesta selle väikse pudeliga mootori sisepesu vedelikuga, siis mootorisse lisada sisepesu vedelikku õlitasemeni ning pesed veel korra läbi. siis paned sisse õli mida kavatsed kasutama hakata autol alles ja sõidad ülejäänud 1500km jälle loomulikku sõitu kuid siis kiirused oleks hea kui ei tõuse üle 100km/h lihtsalt mootori ülekoormamise eesmärgil. ning siis kui see 1500km ka täis uus õlivahetus ja siis juba sama õli mark sisse mis enne valitud sai. Nüüd võid vajutada!!
samas olen kuulnud ka seda varjanti, et kui vahetada ainult kolvid(herr. martiinil siis rüngad ja hülsid) siis aitab 2000km sissesõitu kuid esimesed 1500 sama eelmainitud jutu järgi.
p.s. need jutud minu noortesse kõrvadesse sattunud tehaste ja tjuuningu meeste kaudu seega päris pead ei julge anda kuid kui nemad soovitavad siis peaks ju hea saama
Aigo
samas olen kuulnud ka seda varjanti, et kui vahetada ainult kolvid(herr. martiinil siis rüngad ja hülsid) siis aitab 2000km sissesõitu kuid esimesed 1500 sama eelmainitud jutu järgi.
p.s. need jutud minu noortesse kõrvadesse sattunud tehaste ja tjuuningu meeste kaudu seega päris pead ei julge anda kuid kui nemad soovitavad siis peaks ju hea saama
Aigo