04-02-2008, 10:11 AM
See on tõesti karburaator.Kui sind huvitab siis võin natuke seletada.
Töötab ta vaakumiga,mille võtab sisselaskekollektorist.Mida suurem vaakum,st mida kiiremini lapatsit vajutad,seda kiiremini tõstab see kolbi ehk segusiibrit karpa sees.Kolb ise on ümbritsetud membraaniga,mille peal ATF õli.
Rahuliku sõiduga on see nagu tööpõhimõtteks.Kui nüüd järsult kiirendada,siis kolb tänu membraanile ja õlile ei jõua nii ruttu reageerida ja siis hakkab tööle segunõel,mis asub kolvi see.See siis tõuseb kiiremini ja töötab kiirenduspumbana.Selle all siis lisasegu düüs.Mis puutub külmkäivitusse,siis
karpa küljel on vedelikumahuti mille sees bimetallspiraal.Tosool jookseb sealt läbi.Algasendis on vedru lahtikeerdunud,ehk pikemas asendis ja lisasegudüüs lahti.Kui nüüd külm mootor käivitada,siis algselt,kui jahutusvedelik ei ole veel soojenenud,tõmbab spiraali tagasi elekter(kaks juhet korpuse peal),edaspidi soojenev vedelik.Niikaua,kui vedru keerab ennast kokku ja sulgeb külmkäivituse.
Seda kopsikut seal saab ka liigutada kahele poole,seal + ja - märgid.Saad reguleerida,kaua süsteem toimib.Võimalik kütet kokku hoida,kui soojemate ilmadega natuke maha keerad.Laias laastus siis kõik.Kui midagi veel huvitab,siis privasse.
Töötab ta vaakumiga,mille võtab sisselaskekollektorist.Mida suurem vaakum,st mida kiiremini lapatsit vajutad,seda kiiremini tõstab see kolbi ehk segusiibrit karpa sees.Kolb ise on ümbritsetud membraaniga,mille peal ATF õli.
Rahuliku sõiduga on see nagu tööpõhimõtteks.Kui nüüd järsult kiirendada,siis kolb tänu membraanile ja õlile ei jõua nii ruttu reageerida ja siis hakkab tööle segunõel,mis asub kolvi see.See siis tõuseb kiiremini ja töötab kiirenduspumbana.Selle all siis lisasegu düüs.Mis puutub külmkäivitusse,siis
karpa küljel on vedelikumahuti mille sees bimetallspiraal.Tosool jookseb sealt läbi.Algasendis on vedru lahtikeerdunud,ehk pikemas asendis ja lisasegudüüs lahti.Kui nüüd külm mootor käivitada,siis algselt,kui jahutusvedelik ei ole veel soojenenud,tõmbab spiraali tagasi elekter(kaks juhet korpuse peal),edaspidi soojenev vedelik.Niikaua,kui vedru keerab ennast kokku ja sulgeb külmkäivituse.
Seda kopsikut seal saab ka liigutada kahele poole,seal + ja - märgid.Saad reguleerida,kaua süsteem toimib.Võimalik kütet kokku hoida,kui soojemate ilmadega natuke maha keerad.Laias laastus siis kõik.Kui midagi veel huvitab,siis privasse.