11-01-2008, 10:54 PM
Lubasin Jansale mujal, et lahkame siin salongi hingamist.
Igatahes 126-l lahkub salongiõhk läbi pakiruumi stange alla. Seal on luuk, millel väljapoole avanevad lamellid. Ehk õhk välja pääseb, sisse mitte. Kurb on muidugi see, et samad luugikesed koguvad rõõmsasti ka saasta külge.
Pluss kõik see träni, mida on nii mugav säilitada küljeõnarustes, surub kinni õhu liikumisteed.
Eks peab millalgi proovima, kas õhk liigub kolast sõltuvalt...
Krt, mõnus oli küll täna üle paari nädala masin ellu äratada. Urahtas kohe ja käis ühtlaselt... Kohe kahju, et sellega pikemale sõidule minna ei saanud - nivoopaunad pole veel kohal ja jäiga vedrustusega ringisõitmine pole just minu arusaam hobiautotamisest SELliga.
Igatahes 126-l lahkub salongiõhk läbi pakiruumi stange alla. Seal on luuk, millel väljapoole avanevad lamellid. Ehk õhk välja pääseb, sisse mitte. Kurb on muidugi see, et samad luugikesed koguvad rõõmsasti ka saasta külge.
Pluss kõik see träni, mida on nii mugav säilitada küljeõnarustes, surub kinni õhu liikumisteed.
Eks peab millalgi proovima, kas õhk liigub kolast sõltuvalt...
Krt, mõnus oli küll täna üle paari nädala masin ellu äratada. Urahtas kohe ja käis ühtlaselt... Kohe kahju, et sellega pikemale sõidule minna ei saanud - nivoopaunad pole veel kohal ja jäiga vedrustusega ringisõitmine pole just minu arusaam hobiautotamisest SELliga.