06-01-2008, 10:20 PM
Heh, mina ja spets... Muhhahhahaaa.illy:
Mina julgen meite foorumi kontekstis ainsaks pritsespetsiks vaid Rolzi nimetada. Temal on vähemalt töötav purts endal olemas. Ja mitu mittetöötavat kah.
Aga iseenesest on K(E)-jet lihtne ja lollikindel. Seda muidugi sinnamaani, kuni mehaaniline kulumine ja materjali rabestumine oma töö teeb... Siis läheb elu uvitavaks.illy:
Jah, see junn on tõesti silindrikujuline. See kas töötab või mitte. Kindlasti ei tohi seda lahti võttes hakata toda piluga ketast "lahti" kangutama, kuna ta ei peagi rohkem avanema, vaid pöördub kõigepealt kinni ja siis alles järgmisel ringil avab kanali. Kui on vedruga variant ehk kahe juhtmega, siis vedru hoiab kinni ja särts tirib lahti. Kui on kolme juhtmega ehk vedruta, siis krutib seda ECU mõlemas suunas. Põhimõtteliselt on see lisaõhuteema vajalik vaid külmkäivituspihusiti töötamise ajal.
Kui ma nüüd "tühikäigumoootri" hingeelust õigesti aru olen saanud...
Mina julgen meite foorumi kontekstis ainsaks pritsespetsiks vaid Rolzi nimetada. Temal on vähemalt töötav purts endal olemas. Ja mitu mittetöötavat kah.
Aga iseenesest on K(E)-jet lihtne ja lollikindel. Seda muidugi sinnamaani, kuni mehaaniline kulumine ja materjali rabestumine oma töö teeb... Siis läheb elu uvitavaks.illy:
Jah, see junn on tõesti silindrikujuline. See kas töötab või mitte. Kindlasti ei tohi seda lahti võttes hakata toda piluga ketast "lahti" kangutama, kuna ta ei peagi rohkem avanema, vaid pöördub kõigepealt kinni ja siis alles järgmisel ringil avab kanali. Kui on vedruga variant ehk kahe juhtmega, siis vedru hoiab kinni ja särts tirib lahti. Kui on kolme juhtmega ehk vedruta, siis krutib seda ECU mõlemas suunas. Põhimõtteliselt on see lisaõhuteema vajalik vaid külmkäivituspihusiti töötamise ajal.
Kui ma nüüd "tühikäigumoootri" hingeelust õigesti aru olen saanud...