05-01-2008, 10:14 PM
Põhimõtteliselt Mareku jutt õige, kuid siiski väike täpsustus.
Ka kimp mis läheb kapoti alt kaitsmekarpi (paremalt poolt - ehk siis kõrvalistuja pool ja jookseb kojamehe mehhanismide juurest) mädaneb varem või hiljem ära (ei ole reegel aga suht tihti on nendega probleeme olnud). Iseenesest juhtmete vahetus ei ole probleem hakkajale mehele - ma mõtlen seda mis asub mootori peal. Pane uued - AGA tee ikka õigesti, sest hiljem on kuradima raske sealt juba vigu otsida.
Ära tuleks vahetada ka juhtmed millel on lihtsalt isolatsioonis praod sees. Sest niiskus kläheb sinna vahele ja hakkab niiöelda signaali segama - kui ta näiteks ennast teise juhtme prakku maandab. Ehk siis selline peavalu autoelektrikule kui vaja viga otsida. Ühesõnaga ära alahinda ÜHTEGI pragu juhtmetes.
Aga sa ära eriti seal isolatsioonita juhtmestikuga süüdet anna kui ikka pühusti juhe on keres siis võib juhtplokk ka viga saada :hump:
Aga ketiliini kohta oskan öelda - et peaaegu kõik tööd selle auto juures on MOOTOR MAHA. Ehk võibolla saab ka kuidagi läbi urruaugu hambaplommide parandust teha - aga näiteks Silberis kus vajalikud pukid jne olemas saab "mootor maha" küll kiiremini kui muudmoodi. Eks otsusta ise.
Kui kogu töö on tehtud siis VÄGA SUUREPÄRANE diagnostika nipp ja hinne tehtud töödele on järgmine:
1. Istu autosse
2. Käivita mootor
3. Veendu et mootori töö temp on 80+ kraadi C järgi
4. Veendu et mootor on tühikäigul, käiguvaliku moodul on asendis P
5. Ava mootorikate - tõmamtest kergelt õiget hooba
6. Too Hansapangast tuttuus 1 kroonine münt
7. Aseta münt sisselaske kollektori peale
8. Kui münt seisab ja ei kuku ümber (nii umbes 5-10 s) võime lugeda töö teostatuks. Olen ise proovinud korras mootori peal ja ka pilti teinud
9. Kui münt kukub siis on midagi mootoris PEEEEEETIS. Keegi on avariis või ei pihusta korralikult või minig muu kala. Alusta otsast peale mootori remondiga.:help:
Ka kimp mis läheb kapoti alt kaitsmekarpi (paremalt poolt - ehk siis kõrvalistuja pool ja jookseb kojamehe mehhanismide juurest) mädaneb varem või hiljem ära (ei ole reegel aga suht tihti on nendega probleeme olnud). Iseenesest juhtmete vahetus ei ole probleem hakkajale mehele - ma mõtlen seda mis asub mootori peal. Pane uued - AGA tee ikka õigesti, sest hiljem on kuradima raske sealt juba vigu otsida.
Ära tuleks vahetada ka juhtmed millel on lihtsalt isolatsioonis praod sees. Sest niiskus kläheb sinna vahele ja hakkab niiöelda signaali segama - kui ta näiteks ennast teise juhtme prakku maandab. Ehk siis selline peavalu autoelektrikule kui vaja viga otsida. Ühesõnaga ära alahinda ÜHTEGI pragu juhtmetes.
Aga sa ära eriti seal isolatsioonita juhtmestikuga süüdet anna kui ikka pühusti juhe on keres siis võib juhtplokk ka viga saada :hump:
Aga ketiliini kohta oskan öelda - et peaaegu kõik tööd selle auto juures on MOOTOR MAHA. Ehk võibolla saab ka kuidagi läbi urruaugu hambaplommide parandust teha - aga näiteks Silberis kus vajalikud pukid jne olemas saab "mootor maha" küll kiiremini kui muudmoodi. Eks otsusta ise.
Kui kogu töö on tehtud siis VÄGA SUUREPÄRANE diagnostika nipp ja hinne tehtud töödele on järgmine:
1. Istu autosse
2. Käivita mootor
3. Veendu et mootori töö temp on 80+ kraadi C järgi
4. Veendu et mootor on tühikäigul, käiguvaliku moodul on asendis P
5. Ava mootorikate - tõmamtest kergelt õiget hooba
6. Too Hansapangast tuttuus 1 kroonine münt
7. Aseta münt sisselaske kollektori peale
8. Kui münt seisab ja ei kuku ümber (nii umbes 5-10 s) võime lugeda töö teostatuks. Olen ise proovinud korras mootori peal ja ka pilti teinud
9. Kui münt kukub siis on midagi mootoris PEEEEEETIS. Keegi on avariis või ei pihusta korralikult või minig muu kala. Alusta otsast peale mootori remondiga.:help:
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858