05-01-2008, 05:40 PM
Seisab ees mootori lahti võtmine et ketti kontrollida, siit küsimus palju peab eest lahti võtma, kas pääseb lihtsalt või tuleb radikad ja muu eest ära võtta, kuidas tal klappidega lood on kas lajatavad pähe või ei?
Juhtme sarja vahetus pole muidugi eriline probleem, pihustid + muu sari mis mootori peal jookseb on kõigest ca 40 juhet, 10k välja lasta pole eriti mõtet. Küsimus veel juhtme sarja kohta, et kui mootori pealne sari on isolatsioonist vabanenud( kui lahti võtsin siis pudenes kõik ümbert ära kaasa arvatud ka kõik pihusti toitejuhtmed mis on eraldi isolatsiooni-rüü sees, ka tempanduri juhtmed ja nukkvõlli anduri juhtmed) on ka seda üle jäänud auto juhtmestik või ei?
Juhtme sarja vahetus pole muidugi eriline probleem, pihustid + muu sari mis mootori peal jookseb on kõigest ca 40 juhet, 10k välja lasta pole eriti mõtet. Küsimus veel juhtme sarja kohta, et kui mootori pealne sari on isolatsioonist vabanenud( kui lahti võtsin siis pudenes kõik ümbert ära kaasa arvatud ka kõik pihusti toitejuhtmed mis on eraldi isolatsiooni-rüü sees, ka tempanduri juhtmed ja nukkvõlli anduri juhtmed) on ka seda üle jäänud auto juhtmestik või ei?