04-01-2008, 10:26 PM
termostaati diagnostikas ei kontrollita kindlasti mitte. aga siit mõned vihjed:
kui mootor kohapeal töötab siis peaks olema temp seier mõnevõrra kõrgemal kui 90kmh maanteel sõites.
proovi ntx kohapeal temperatuur kõrgemate pööretega pisut kõrgemaks saada ja mine siis sõitma. sõiduga peaks seier kohe allapoole kukkuma
kas suur radikas hakkab kohe peale käivitust soojaks minema kui mootori temperatuur tõuseb. võid ka katsuda seda tosooli lõdvikut mis termostaadist edasi suurde radikasse läheb, sealt parem aru saada
korras termostaadi korral tõuseb mootori temperatuur umbes 80 - 90 kraadini olenevalt termostaadist enne kui termostaat lahti läheb ja suur radikas soojaks minema hakkab
ja 40 kraadise mootori temperatuuri juures ilmselt ei tule eriti salongi ka sooja.
hinna kohta ei oska öelda aga võid ju alati suvalisest autopoest järgi uurida.
kui mootor kohapeal töötab siis peaks olema temp seier mõnevõrra kõrgemal kui 90kmh maanteel sõites.
proovi ntx kohapeal temperatuur kõrgemate pööretega pisut kõrgemaks saada ja mine siis sõitma. sõiduga peaks seier kohe allapoole kukkuma
kas suur radikas hakkab kohe peale käivitust soojaks minema kui mootori temperatuur tõuseb. võid ka katsuda seda tosooli lõdvikut mis termostaadist edasi suurde radikasse läheb, sealt parem aru saada
korras termostaadi korral tõuseb mootori temperatuur umbes 80 - 90 kraadini olenevalt termostaadist enne kui termostaat lahti läheb ja suur radikas soojaks minema hakkab
ja 40 kraadise mootori temperatuuri juures ilmselt ei tule eriti salongi ka sooja.
hinna kohta ei oska öelda aga võid ju alati suvalisest autopoest järgi uurida.