03-01-2008, 05:17 PM
Tere!
Vabandan, kui mingitmoodi teemat kordan, maadlen siiamaani enda Mercedes-Benz tühikäiguga.
Autoks siis w124, 200E, bensiin, manuaal, 87 kw, meh. pritse.
Vahetatud on küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor, bensupump, -filter, õhufilter.
Küsiks teadjamatelt paari asja:
1) Õhupuhasti all on terve posu kummivoolikuid. Üks tuleb õhufitrikorpusest ja suundub otsapidi mootorisse. See on karterituulutus?
2) Selle esimese vooliku külge läheb omakorda veel 2 tk, üks suundub vist tühikäigumootorisse ja teine kuhu? Selle küljes omakorda veel peenikene voolik, mis läheb kütuseklappi? Igatahes sinna suundub bensutoru, mis läheb omakorda pritsungupeasse.
Need voolikud olid mõrasid täis, sai aretatud ise kummivoolikutest sinna asemele, aga tundub et imeb ikka kuskilt lisaõhku.
3) Kas neid voolikuid saab uusi tellida? Kahjuks vanad viskasin rumalusest minema, ei vaadanud varuosakoodegi pealt. Ehk keegi teab enda masina pealt vaadata, kui juhtub sama mudel olema?
Igatahes on tühikäik palju paremaks läinud peale voolikute asendamist. Siiski külmalt käivitades ei suuda auto hoida tühikäigupöördeid. Käivitub paari sekundiga, aga sureb ka kohe maha, kui just gaasi peal ei hoia. Ja nii isegi 3-4 korda, kui gaasiga ei aita just pöörded hoida. Soojana sellist jama pole.
4) Viitab see puhastamist vajavale tühikäigumootorile või on asi selles nn survehoidjas, mis on enne pritsungipead? Või hoopiski milleski kolmandas?
Jutt sai segane, kahjuks pilte ka mul kapoti alt pole, aga ehk mõni asja jagav inimene saab aidata.
Aitäh!
Vabandan, kui mingitmoodi teemat kordan, maadlen siiamaani enda Mercedes-Benz tühikäiguga.
Autoks siis w124, 200E, bensiin, manuaal, 87 kw, meh. pritse.
Vahetatud on küünlad, juhtmed, jagaja kaas ja rootor, bensupump, -filter, õhufilter.
Küsiks teadjamatelt paari asja:
1) Õhupuhasti all on terve posu kummivoolikuid. Üks tuleb õhufitrikorpusest ja suundub otsapidi mootorisse. See on karterituulutus?
2) Selle esimese vooliku külge läheb omakorda veel 2 tk, üks suundub vist tühikäigumootorisse ja teine kuhu? Selle küljes omakorda veel peenikene voolik, mis läheb kütuseklappi? Igatahes sinna suundub bensutoru, mis läheb omakorda pritsungupeasse.
Need voolikud olid mõrasid täis, sai aretatud ise kummivoolikutest sinna asemele, aga tundub et imeb ikka kuskilt lisaõhku.
3) Kas neid voolikuid saab uusi tellida? Kahjuks vanad viskasin rumalusest minema, ei vaadanud varuosakoodegi pealt. Ehk keegi teab enda masina pealt vaadata, kui juhtub sama mudel olema?
Igatahes on tühikäik palju paremaks läinud peale voolikute asendamist. Siiski külmalt käivitades ei suuda auto hoida tühikäigupöördeid. Käivitub paari sekundiga, aga sureb ka kohe maha, kui just gaasi peal ei hoia. Ja nii isegi 3-4 korda, kui gaasiga ei aita just pöörded hoida. Soojana sellist jama pole.
4) Viitab see puhastamist vajavale tühikäigumootorile või on asi selles nn survehoidjas, mis on enne pritsungipead? Või hoopiski milleski kolmandas?
Jutt sai segane, kahjuks pilte ka mul kapoti alt pole, aga ehk mõni asja jagav inimene saab aidata.
Aitäh!