16-12-2007, 07:50 PM
anto123 Kirjutas:hooratas kinni?käigukasti remondi ajal ei näpitud ei hooratast ega sidurit, selle läbisõidu juures ei ole hooratast vist keegi näppinud, kui läbisõit põhjustab hooratta aegajalise tasakaalust välja minemise? siis kuidas seda kontrollida?
anto123 Kirjutas:käimakas korras?käigukast ei saa seesmiselt tasakaalust väljas olla ? siis oleks see ju pidev?
Käigukasti tugipukse ma pole kontrollinud.
anto123 Kirjutas:kardaani tasakaalud peal ja korras?kardaani peale mõtlesin alguses ise ka, kuid see tugev vibra tekkis nagu mainitud seisva autoga foori taga pöördeid 1500 pöördeni /min tõstes . seega langeb kardaan hetkel mängust välja lisaks käigukastile.
anto123 Kirjutas:kui need korras siis vast mõni puks, nagu mootori, käimaka, taga sillas mõni. rohkem nagu mõtteid pole.Nii et kas hooratas või puksid - paigal vibratsiooni korral siis mootori või kasti puksid ? aga kuidas puksid saavad põhjustada seda vibratsiooni aegajalt ?
anto123 Kirjutas:siduri survekad hakkavad muidu küll kõrisema kui lõpp paistab.Proovisin ka kõrgematelt käikudelt alla vahetamist, 4 -> 3ndale ei tee sidur lahti libistades häält, samuti 5ndalt ->4ndale.. ainult madalamete käikude alla vahetamisel... siduri survelaager peaks tegema veel paremat häält kui nüüd veidi külma teeks ?