Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
06-12-2010, 08:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2010, 10:26 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Linnas 50-60 söites täiesti ühtlane kuid maanteel 80-90-ga vastikult tugev vibra ja sellega kaasnev müra.
Rehvideks pea uued 255/45/18 NOKIAN HAKKAPELIITTA 7 mis ka auto tehasemööt. Velgedeks orig. AMG 5-SPOKE 18"x8.5"x9.5".
Suverehvid vahetasin naastude vastu Miiduranna Carstop-is (kevadel suverehvide vastu vahetades polnud mingit probleemi) kus küsiti kas ka vahet kumba pidi vahetada-ütlesin et ei tea kuid hiljem täpselt samasuguse teise veljekomplekti ostes oli rehvi alas punases kirjas et vahetada AINULT TAGANTPOOLT (loogiliselt vöttes seal ei teki vist nii suuri pingeid kui eestpoolt kus struktuur tihedam)-vastasel juhul eluohtlike vigastuste vöimalus?
Eelmine sügis ühes väikses kohas naastude vastu vahetades polnud probleemi.
Milles vöiks viga olla?
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Tasakaalud ikka alles omadel kohtadel?
Kõik poldid mutrid kinni?
Hiljuti nägin ka juhust kus piduriklotsi abrasiiv kate oli metalli küljest lahti ja tilpnes seal vahel.
Postitused: 60
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Üldiselt on autoomanikul kohustus poltide kinnitatust kontrollida 50 kilomeetri pärast peale rehvivahetust.
Selline silt ka enamuste rehvivahetus punktide seinal
samamoodi arve allservas BOLD kirjas enamasti.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Selge-eks proovin üle kuigi pole kindel kas arve peal ja töökojas see kirjas. Surnuna/invaliidina seda vähe keerulisem teostada.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ega see juhuslikult Tallinn- Pärnu maantee ei ole. Saue poolt tulles on see asfalt p.... viimasest ehitusest. Saue rehvitöökojad jälle rõõmustavad, kui tasakaalustama tullakse.
Postitused: 60
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
06-12-2010, 09:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2010, 09:55 PM ja muutjaks oli einar.)
Samas
kui näiteks töökoda kasutas odavat montaazipastat rehvide paigaldamisel, ning kuna tegemist on keskmisest laiemate velgedega(ilmselt ka rehvilukkudega velgedega)
Seljuhul on olemas variant et balanseerimis hetkel polnud rehvid velgede peal veel õiges asendis.
Igaljuhul peaksid sellest rehvitöökojast läbi minema ja paluma rattad üle tasakaalustada.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Veic offtopic aga mina panin talveks alla sedaani orig. mõõdu ehk 235/60/16 ja veermik hakkas toimima
Siledatel teedel suurte kiiruste juures on see orig. mõõt väga hea aga meie teedel... Sellest ei saa ennem aru, kui tunned vahet, tuletab jälle meelde, mis asi on "luksus".
Btw - veljed võisid lund ka täis olla, suurel veljel väga vähe vaja, et korraliku vibra sisse virutab.
Aga ega seal muud kunsti pole, kui uus tasakaalustamine.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
07-12-2010, 05:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2010, 05:07 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Eks 16" oleks vähemalt 10k odavam tulnud ja talvel ka mõistlikum kuid ei viitsinud eelmine sügis uusi velgi otsima hakata ja tehti sobivalt tutikate HP7 suhtes pakkumine.
Ise panustan ka hetkel uue tasakaalustamise peale. Auto muidu aastaringselt köetavas garaazhis.
Aga kas see väga ohtlik kui rehve monteeritakse antud AMG velgedele/-lt eestpoolt mis kleebiste peal rangelt keelatud?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ega see valetpidi montaaz rohkem ohtlik ei ole kui et võid rehvi ära lõhkuda. Kui oled näinud ilma rehvita paljast velge sealt kus rehv peal käib(pealtpoolt) siis saad aru: Nimelt on kaks ranti veljel, mille peale siis täis pumbates rehv pauguga lööb. Tavaliselt on esimene rant kitsam ja tagumine laiem(või koonuses). Aga peale seda esimest ranti on sügavam ala, kuhu siis peale pannes peab rehvi serv minema, kuna muidu ei ole võimalik rehvi peale venitada(kuna serv teadupoolest niipalju ei veni). Nüüd sinu veljel siis on need randid vastupidi, ehk siis laiem(või koonus) on väljaspool ja kitsam seespool. Seega rehvi peale pannes väljastpoolt on see oht, et venitad rehvi serva puruks(või ka kõveraks).
Vaata ntx auto24.jas velgede pilte siis saad aru...
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Said sa tead mis siis toimus su nende velgedega?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Hetkel Soomes tööl kuid katsun Eestis olles ära kontrollida kui jõuan.