15-12-2007, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2007, 10:42 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Nii.
Soe on.
Süüdlaseks osutus ikkagi too kiidetud ja ülistatud magnetklapp.
Kuna keegi mulle kumbagi varianti ei pakkunud, siis otsustasin ise rakendada B
Täna sai enne pikemat sõitu too karp lahti lahatud ning kiire käpalöögiga eemaldatud sulgev klapp. Koos katkise diafragmaga. Seejärel kaas kinni, omaksed on näinud.
Soe sai. Isegi liiga - tagsiteel Virtsust tuli tagaaknaid ikka pea pooles ulatuses lahti hoida.illy:
Esmaspäeval algab siis huvitavam osa - varuosade otsing. Vaatame, kas Bakt või SilberKeila pakuvad midagi taskukohast.:evil:
Vastasel korral kasutame sõber eebaid.
Või on kellegi pakkuda töötavat klappi? Kalacompany, Sinuga räägime eraldi :evil:
Tüütasin päeval ka Rolzi telefuuniga ja ega me selle fenomeni põhjuseni jõudnudki. Ainsaks lahenduseks jäi, et kuna diafragma on katki, siis pääseb jahutusvedelik ka magnetklapi südamiku juurde ning tekitab seal täiendavat survejõudu - pump ju ikkagi lööb... Koos vee voolamisest tekkiva tõmbejõuga on see ilmselt on piisav klappi kinni tõmbamaks. Seda teooriat toetab ka see, et varem oli iga kord peale mootori käivitamist mõnda aega korralik küte sees, kuid seda rõõmu jätkus paariks minutiks. Õhk jäi järjest jahedamaks ja lõpuks tuligi sellist, Clarksonit laenates "astmaatilise hiire köha"-ga sarnanevat hingust.:wow:
Igatahes on selge see, et nullkraadise välistemperatuuriga on praegusegi termostaadiga mootori temoperatuur trassil 80+ ja tuba liigagi soe.:cool_rsvd:
Soe on.
Süüdlaseks osutus ikkagi too kiidetud ja ülistatud magnetklapp.
Kuna keegi mulle kumbagi varianti ei pakkunud, siis otsustasin ise rakendada B
Täna sai enne pikemat sõitu too karp lahti lahatud ning kiire käpalöögiga eemaldatud sulgev klapp. Koos katkise diafragmaga. Seejärel kaas kinni, omaksed on näinud.
Soe sai. Isegi liiga - tagsiteel Virtsust tuli tagaaknaid ikka pea pooles ulatuses lahti hoida.illy:
Esmaspäeval algab siis huvitavam osa - varuosade otsing. Vaatame, kas Bakt või SilberKeila pakuvad midagi taskukohast.:evil:
Vastasel korral kasutame sõber eebaid.
Või on kellegi pakkuda töötavat klappi? Kalacompany, Sinuga räägime eraldi :evil:
Tüütasin päeval ka Rolzi telefuuniga ja ega me selle fenomeni põhjuseni jõudnudki. Ainsaks lahenduseks jäi, et kuna diafragma on katki, siis pääseb jahutusvedelik ka magnetklapi südamiku juurde ning tekitab seal täiendavat survejõudu - pump ju ikkagi lööb... Koos vee voolamisest tekkiva tõmbejõuga on see ilmselt on piisav klappi kinni tõmbamaks. Seda teooriat toetab ka see, et varem oli iga kord peale mootori käivitamist mõnda aega korralik küte sees, kuid seda rõõmu jätkus paariks minutiks. Õhk jäi järjest jahedamaks ja lõpuks tuligi sellist, Clarksonit laenates "astmaatilise hiire köha"-ga sarnanevat hingust.:wow:
Igatahes on selge see, et nullkraadise välistemperatuuriga on praegusegi termostaadiga mootori temoperatuur trassil 80+ ja tuba liigagi soe.:cool_rsvd: