14-12-2007, 07:25 PM
Kalev Kirjutas:Mina julgeks siinkohal ka suu lahti teha ja öelda, et 2.8 M110 ei võta üldse rohkem kütet, kui rauntzi kupee, vähemalt selle W116 peal, mis nüüd Uku käes, ei saanud küll öelda, et keskmine oluliselt üle 11L / 100 km kohta oleks tulnud. W123 peal vast vähem, kuna mingil määral kergem auto. IMO pole see just palju, et tasuks aretamisevaeva ära. M110 vs M102 vaja ju veel ka teist kardaani jne.
Korraliku M110 leidmine muidugi on omaette teema, aga samuti on keeruline ka korralikku M102 mootorit tänapäeval leida.
11L / 100 km kõlab W116-l paraja ökosõiduna, kuid W123 peal võib M110 tõesti nii palju võtta. Minu auto on sõitnud siin peamiselt maanteel ning natuke linna (Rakvere, Tallinn) ning keskmiseks loen umbes 12 L / 100 km. Põhjuseks kindlasti vana tehnoloogiaga mootor, käigukast, kuid muidu võib ainult kiita. 30 a vana auto, pritsung, 130 kw ning mõistlik küttekulu
See W123 280/280E on väga huvitav mudel ning neid pole isegi Saksamaal enam jalaga segada. Soovitan sul uue mootori soetada ning teha see auto korda, eriti kui ta sul muus osas originaal on ja puha. Pealegi, ökonoomseks sõiduks on uuemaid mudeleid nagu näiteks W124/201.
W123 võib vaikselt pidada juba uunikumiks ning neid võiks hoida, nähes palju räimi siin Eestis on...
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas