05-11-2007, 04:52 PM
Väike update.
Seoses kiireloomuliste avariiremonditöödega tuli veidi prioriteete ümber hinnata ja tutvuda esiuste siseehitusegahocked:
Ei, mitte uks pole kõver, vaid juhipoolne aknatõstuk otsustas ühepoolselt ühiste kavatsuste protokolli kehtetuks tunnistada ja aknaklaasi alla jätta. Jumal tänatud, et ta tegi seda lennueelse tsekklisti ajal ja mitte paduvihmas või lumetuisusilly:
Ühesõnaga oli eile õhtul seis selline, et klaas oli all ja tunded laes. Egas midagi, hakkasin siis 126 uksepolstri hingeeluga tutvuma. Peab ütlema, et vana kooli tehnika on ikka vana kooli tehnika. Uksekäepide ikka kruvidega ja polstergi istub küljes mõnusalt konkreetsete konksudega. Mida on lolli jõuga muidugi võimalik puruks tirida...
Kõige huvitavamad hektked olid siis, kui ma püüdsin aru saada, mismoodi peaks uksekäepideme ja istmeseadenuppude ehispaneel maha tulema. Sikutasin nuppe ja kangutasin plaati - ei kõssugi. Siis võtsin südame rindu ja panin sõra nupu serva taha - hüppas rõõmsalt minema.
Otse istme alla, loomulikult.mash:
Nüüd oli veel jäänud akna tagaserva polster. Sai seda siit ja sealtpoolt kangutatud - ei liigu. Kruvi ka ei paista... Tegelikult paaistis kruvi küll, kui olin prillid puhtaks nühkinud. Lihtsalt selle koha pealt ei osanud kruvi otsidagi... Teistele teadmiseks, et kruvi on umbes kahe kolmandiku aknaraami kõrgusel, väike ristpea.
Polster maha, kile ettevaatlikult kõrvale ja avaneski vaade hoobaderägastikule.
Nüüd jõuame siis süüdlase juurde. Ajami väike hammasratas võllil lahti!
Kulunud oli hammasülekanne kah, aga toimimatuse põhjuseks on võlli lahtiolev hammasratas.
Nüüd ongi targematele küsimusi.
Kas see hammasratas ja võll on keevitatavad materjalid? Kuna niikuinii on ajam kulunud, siis esimene mõte on punktida see ratas kinni ja kasutada võiduka lõpuni.
Teine võimalus on soetada uus ülekanne. On kellegi äkki vasakpoolset esiukse ajamit üle? Mootor võib kutupiilu olla, see võiks idee poolest ajamist lahku käia... Pakkuge!
Muid ideid? Vända installeerimine ei lähe kohe mitte!
Seoses kiireloomuliste avariiremonditöödega tuli veidi prioriteete ümber hinnata ja tutvuda esiuste siseehitusegahocked:
Ei, mitte uks pole kõver, vaid juhipoolne aknatõstuk otsustas ühepoolselt ühiste kavatsuste protokolli kehtetuks tunnistada ja aknaklaasi alla jätta. Jumal tänatud, et ta tegi seda lennueelse tsekklisti ajal ja mitte paduvihmas või lumetuisusilly:
Ühesõnaga oli eile õhtul seis selline, et klaas oli all ja tunded laes. Egas midagi, hakkasin siis 126 uksepolstri hingeeluga tutvuma. Peab ütlema, et vana kooli tehnika on ikka vana kooli tehnika. Uksekäepide ikka kruvidega ja polstergi istub küljes mõnusalt konkreetsete konksudega. Mida on lolli jõuga muidugi võimalik puruks tirida...
Kõige huvitavamad hektked olid siis, kui ma püüdsin aru saada, mismoodi peaks uksekäepideme ja istmeseadenuppude ehispaneel maha tulema. Sikutasin nuppe ja kangutasin plaati - ei kõssugi. Siis võtsin südame rindu ja panin sõra nupu serva taha - hüppas rõõmsalt minema.
Otse istme alla, loomulikult.mash:
Nüüd oli veel jäänud akna tagaserva polster. Sai seda siit ja sealtpoolt kangutatud - ei liigu. Kruvi ka ei paista... Tegelikult paaistis kruvi küll, kui olin prillid puhtaks nühkinud. Lihtsalt selle koha pealt ei osanud kruvi otsidagi... Teistele teadmiseks, et kruvi on umbes kahe kolmandiku aknaraami kõrgusel, väike ristpea.
Polster maha, kile ettevaatlikult kõrvale ja avaneski vaade hoobaderägastikule.
Nüüd jõuame siis süüdlase juurde. Ajami väike hammasratas võllil lahti!
Kulunud oli hammasülekanne kah, aga toimimatuse põhjuseks on võlli lahtiolev hammasratas.
Nüüd ongi targematele küsimusi.
Kas see hammasratas ja võll on keevitatavad materjalid? Kuna niikuinii on ajam kulunud, siis esimene mõte on punktida see ratas kinni ja kasutada võiduka lõpuni.
Teine võimalus on soetada uus ülekanne. On kellegi äkki vasakpoolset esiukse ajamit üle? Mootor võib kutupiilu olla, see võiks idee poolest ajamist lahku käia... Pakkuge!
Muid ideid? Vända installeerimine ei lähe kohe mitte!