04-11-2007, 12:33 PM
Tere tere!
Oleks tänulik, kui keegi oskaks aidata. Mure selles, et nüüd esimese külmaga peale rehvivahetust ja käigukasti Winter-reziimile panemist hakkasid tekkima jamad. Kõigepealt W-asendis paigalt võttes nagu tagant reduktorist tahtis kuidagi puksida (märg asfalt), mingi aja pärast linnas foori alt minnes polnud autol enam jõudu liikuda. Vaikselt sai küll sõita, kuid gaasipedaali vajutades oli selline nö. "sidur libiseb" efekt. Pöörded küll tõusid kuidagi, kuid minna ei tahtnud üldse. Ka P-asendis ei tahtnud mootor kuidagi käia, turtsus ja pöörded kõikusid. Peale mootori väljasuretamist kõik OK! Ja siis hakkas sama jama korduma teatud aja tagant. Peale väljasuretamist kõik korras mingiks ajaks. Ja polnud vahet, kas sõita käigukast W- või S-seades. Kurvist välja kiirendades või foori alt minnes mingil hetkel nagu tunne, et vedu/pöördeid ei tule õigel ajal - nagu oleks viivitus sees.
Autoks 1997.a. C 200T, 5-käiguline automaat.
Oleks tänulik, kui keegi oskaks aidata. Mure selles, et nüüd esimese külmaga peale rehvivahetust ja käigukasti Winter-reziimile panemist hakkasid tekkima jamad. Kõigepealt W-asendis paigalt võttes nagu tagant reduktorist tahtis kuidagi puksida (märg asfalt), mingi aja pärast linnas foori alt minnes polnud autol enam jõudu liikuda. Vaikselt sai küll sõita, kuid gaasipedaali vajutades oli selline nö. "sidur libiseb" efekt. Pöörded küll tõusid kuidagi, kuid minna ei tahtnud üldse. Ka P-asendis ei tahtnud mootor kuidagi käia, turtsus ja pöörded kõikusid. Peale mootori väljasuretamist kõik OK! Ja siis hakkas sama jama korduma teatud aja tagant. Peale väljasuretamist kõik korras mingiks ajaks. Ja polnud vahet, kas sõita käigukast W- või S-seades. Kurvist välja kiirendades või foori alt minnes mingil hetkel nagu tunne, et vedu/pöördeid ei tule õigel ajal - nagu oleks viivitus sees.
Autoks 1997.a. C 200T, 5-käiguline automaat.