29-10-2007, 11:30 PM
Sain veidi targemaks.
Nagu selgus, on Webasto lüliti tuhatoosi juures lihtsalt vastupidine tavapärasele. Punase tule põledes on Webasto välja!! lülitatud. Tavatingimustel hakkab tööle automaatselt alla +7 C ja lülitab ennast ise välja kui mootor on saavutanud 70 C. Seni on selgusetu veel see "EC" klahvi täpne põhimõte mis peaks olema mingi ökonoomika asi aga mulle selle tööpõhimõte segane ja siis veel kõige ülemine spiraalimärgiga klahvi töö ka segane. Korralik juhendmaterjal auto manuaalina olemas - puudub vaid keeleoskaja :-(
Mootoriks jah 2,2 CDI ja mulle tema ÖKO sobib. Saab näha palju talvel Webasto juurde lisab. Seni piirdub 6-6,5/100-le. Tänud teadjatele, kes kaasa rääkisid.
Nagu selgus, on Webasto lüliti tuhatoosi juures lihtsalt vastupidine tavapärasele. Punase tule põledes on Webasto välja!! lülitatud. Tavatingimustel hakkab tööle automaatselt alla +7 C ja lülitab ennast ise välja kui mootor on saavutanud 70 C. Seni on selgusetu veel see "EC" klahvi täpne põhimõte mis peaks olema mingi ökonoomika asi aga mulle selle tööpõhimõte segane ja siis veel kõige ülemine spiraalimärgiga klahvi töö ka segane. Korralik juhendmaterjal auto manuaalina olemas - puudub vaid keeleoskaja :-(
Mootoriks jah 2,2 CDI ja mulle tema ÖKO sobib. Saab näha palju talvel Webasto juurde lisab. Seni piirdub 6-6,5/100-le. Tänud teadjatele, kes kaasa rääkisid.