29-10-2007, 06:50 PM
123kupee Kirjutas:taadu Kirjutas:Esmalt vabandan kui teema kuskil üleval aga mina ei osanud seda kahjuks leida. Küsin, et kuidas see soojendus üldse peab töötama? Autoks E 220 CDI 1999 ja mingeid juhtnuppe ma pole avastanud aga ühel hommikul kuulan, et kuskil midagi kohiseb peale käivitust. Mootorit seisma jättes lülitus soojendus välja aga ventilaator jäi pikalt tööle. Küsingi nüüd targematelt, et kuidas see asjandus üldse peab töötama? Mõtleb ise kõike või ootab ka minult kaasabi? Vaatamata kõigele kuidagi uimane soojaks mineja ka peale kõige muu. BMW 525 TDS oli hoopis kiirem selles osas.Nohh see et peale käivitamist kohiseb ja peale välja suretamist ventika tööle jätab ei ole veel miski eelsoojendus... Tundub nagu tavaline mootor, ilma eelsoojenduseta
Ikka on lisasoojendi, kui CDI motoriga tegemist. Tööle hakkab automaatselt ja just niimoodi kohiseb ja peale välja suretamist teeb veel natu aega häält. Seisu ajal kasutada ei saa, kuna puuduvad selleks olulised vidinad tehases paigaldatud lisasoojendil. Samas - kõike on võimalik juurde osta ja näiteks Autoekspert (endine Aave) müüb lisavidinaid meeleldi.
Kui bussi vaja, siis küsi!