19-10-2007, 04:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2007, 04:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Näh, siia on kirjutamata jäänud...
Sai nädalavahetusel natuke müratud. Praegu on seis järgmine:
*seisupidur-v6sa 0-1 (töötab täitsa ilusti)
*vasak tagapidur-v6sa 1-1 (läheb veel soojaks. Asja uuritakse)
*parem esipidur-v6sa 1-0 (sai vist tagapiduri peale kadedaks, tahab ka tähelepanu saada. Läheb VÄGA soojaks)
Seisnud auto rõõmud.illy:
Seisupidur oli kõige huvitavam: tagastusvedru oli pooleks ja klotse laialisuruv liigend läbi paindunud. Tänasin jumalat, et 123-l on sama tsüdeem, neid vedrusid on õnneks varuks piisavalt.
Huvitav on selle tagapiduri ehitus: mina teadsin kogu aeg, et 126 on nagu 123. On jah, aga üldse ei ole 123 moodiilly:
Tagapidurisilindri mahavõtmiseks tuleb veidi rohkem vaeva näha, kui kolmel. See õnnetu silinder saab oma vedeliku mitte otse pidurivoolikult, vaid vahepeal on üks tore toruke. See toruke aga kinnitub pidurikanduri reaktiivvardale. Ehk kui tahad silindrit toru kahjustamata ära keerata, siis pead lahti laskma ka selle kanduri. Mis omakorda tingib hiljem vajaduse see kandur taas kokku saada. Ja see on huvitav töö, kus oleks vaja kolmandat kätt. Või koormarihma, mille peale ma muidugi liiga hilja tulin. Aga eks homme katsetan uuesti, ega ma seda tagapiduri pealejäämist niisama ei jäta.
Aga sõita on mõnus. Esimene auto, kus ma vabatahtlikult tagaistmele kobin. Kui selle õnnetu nivoosüsteemi kah laitmatult toimima saab, on seal ikka VÄGA mõnus olla. Paar korda olen end tabanud mõttelt, et siin võiks nüüd üks tore DVD-ekraan olla - paras filmi vahtida. Las juht higistab:tongue:
Küsimus kah vahele: oskab keegi öelda, kas sellel mudelile tagaistujatele miskity lauda ka pakuti? 140-s olen näinud, kuid 126 pole ette sattunud. Samas, ega ma pole otsida ka osanud...
Kui kellegi sihukest lauda on, siis pakkuge!
Krt, V8 on ikka V8.:cool_rsvd:
Sai nädalavahetusel natuke müratud. Praegu on seis järgmine:
*seisupidur-v6sa 0-1 (töötab täitsa ilusti)
*vasak tagapidur-v6sa 1-1 (läheb veel soojaks. Asja uuritakse)
*parem esipidur-v6sa 1-0 (sai vist tagapiduri peale kadedaks, tahab ka tähelepanu saada. Läheb VÄGA soojaks)
Seisnud auto rõõmud.illy:
Seisupidur oli kõige huvitavam: tagastusvedru oli pooleks ja klotse laialisuruv liigend läbi paindunud. Tänasin jumalat, et 123-l on sama tsüdeem, neid vedrusid on õnneks varuks piisavalt.
Huvitav on selle tagapiduri ehitus: mina teadsin kogu aeg, et 126 on nagu 123. On jah, aga üldse ei ole 123 moodiilly:
Tagapidurisilindri mahavõtmiseks tuleb veidi rohkem vaeva näha, kui kolmel. See õnnetu silinder saab oma vedeliku mitte otse pidurivoolikult, vaid vahepeal on üks tore toruke. See toruke aga kinnitub pidurikanduri reaktiivvardale. Ehk kui tahad silindrit toru kahjustamata ära keerata, siis pead lahti laskma ka selle kanduri. Mis omakorda tingib hiljem vajaduse see kandur taas kokku saada. Ja see on huvitav töö, kus oleks vaja kolmandat kätt. Või koormarihma, mille peale ma muidugi liiga hilja tulin. Aga eks homme katsetan uuesti, ega ma seda tagapiduri pealejäämist niisama ei jäta.
Aga sõita on mõnus. Esimene auto, kus ma vabatahtlikult tagaistmele kobin. Kui selle õnnetu nivoosüsteemi kah laitmatult toimima saab, on seal ikka VÄGA mõnus olla. Paar korda olen end tabanud mõttelt, et siin võiks nüüd üks tore DVD-ekraan olla - paras filmi vahtida. Las juht higistab:tongue:
Küsimus kah vahele: oskab keegi öelda, kas sellel mudelile tagaistujatele miskity lauda ka pakuti? 140-s olen näinud, kuid 126 pole ette sattunud. Samas, ega ma pole otsida ka osanud...
Kui kellegi sihukest lauda on, siis pakkuge!
Krt, V8 on ikka V8.:cool_rsvd: