18-10-2007, 12:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2007, 12:14 AM ja muutjaks oli kait.)
mb kohta ei oskagi 100% täpselt öelda aga enamus markidel millel tehase poolt lisaküte peal toimib see mootori lisasoojendusena.Ehk siis kui väljas on piisavalt külm....näit. alla 10C, lülitab käivitamise järgselt sisse lisaküte, et mootor saavutaks kiiremini oma töötemperatuuri, näit 80C ja seejärel lülitab ennast välja. Põhjus miks seda kasutatakse on see, et tänapäeva diiselmootorid on väga head ja tekitavad vähe kuumust.
Tavaliselt on sellisele lisaküttele võimalik juurde osta (suurusjärk alates 3000kr.)ka taimer kell ning pult, millest siis lisakütet juhtida saab kellaajaliselt, sõltumata mootori töötamisest.
Kütteseadme enda tööpõhimõte on nagu väikesel diiselahjul,katlal.
Tavaliselt on sellisele lisaküttele võimalik juurde osta (suurusjärk alates 3000kr.)ka taimer kell ning pult, millest siis lisakütet juhtida saab kellaajaliselt, sõltumata mootori töötamisest.
Kütteseadme enda tööpõhimõte on nagu väikesel diiselahjul,katlal.