08-10-2007, 03:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2010, 08:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sihuke temp sai tehtud jah. Kuld on nüüd mõnda aega jalamees. Või peaaegu jalamees, mis see korillagasõitmine ikka jalakäimisest palju erineb...:tongue:
Auto on aus. Seisnud masin, tegemist tahab. Aga toimetab ilusti, kütuse on nõus nahka panema ja rooli taga peab kogu aeg spidomeetril silma peal hoidma. See"... mitte vähem, kui 40 km/h..." kipub kole kergesti tekkima
illy: Ja see V8 urahtus...:hump::hump::evil:
Mõnest veast oli juba juttu. Esituli on alles ülekuulamisel. Kahtlustan pistikut, aga eks aeg näitab.
Aknaga on nutusem lugu. Kõrvalistuja pool ees on rahu ja vaikus. Ei üles, ei alla. Eks mingil hetkel peab seda siis lahkama hakkama. Aga enne kogume julgust selle nahkpolstri kallale asumiseks...
Kõige suurem probleem on tagavedrustusega. Nivoopaunad tunduvad küpsed olema.:flaming: Ebatasasel teel pole kuigi mugav taga istuda, kui peamise vedrutamise teevad istmevedrud. Samas nivoo toimib ilusti - viis nägu autos ei tekitanud mingit probleemi. Algul küll vajus, aga peale mootori käivitamist oli taas loodis.
Raadio läheb mingil hetkel elimineerimisele. 4 kõlarit ju olemas, neid võiks siis ju ka vastavalt pruukida. Ja kaubaliftis 2 mölakasti ainult ongi, sinna sobib too originaalmagnetoola hästi.
Elu on vahel ikka huvitav... Meie kaubaliftil oli klaasipesuri nivooandur 126 oma vastu vahetatud. Too jäi lühikeseks ning ma hankisin sinna potsikusse õige. Olen toda andurit nüüd pea aasta müünud ühele ja teisele, keegi ei tahtnud... Nüüd kulus meie kuuele ära.:lol: Nagu oleks teadnud...
Edit: kuna alailma on vaja VIN-koodi, siis panen enda jaoks siia kirja: WDB1260371A226414
Auto on aus. Seisnud masin, tegemist tahab. Aga toimetab ilusti, kütuse on nõus nahka panema ja rooli taga peab kogu aeg spidomeetril silma peal hoidma. See"... mitte vähem, kui 40 km/h..." kipub kole kergesti tekkima
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.png)
Mõnest veast oli juba juttu. Esituli on alles ülekuulamisel. Kahtlustan pistikut, aga eks aeg näitab.
Aknaga on nutusem lugu. Kõrvalistuja pool ees on rahu ja vaikus. Ei üles, ei alla. Eks mingil hetkel peab seda siis lahkama hakkama. Aga enne kogume julgust selle nahkpolstri kallale asumiseks...
Kõige suurem probleem on tagavedrustusega. Nivoopaunad tunduvad küpsed olema.:flaming: Ebatasasel teel pole kuigi mugav taga istuda, kui peamise vedrutamise teevad istmevedrud. Samas nivoo toimib ilusti - viis nägu autos ei tekitanud mingit probleemi. Algul küll vajus, aga peale mootori käivitamist oli taas loodis.
Raadio läheb mingil hetkel elimineerimisele. 4 kõlarit ju olemas, neid võiks siis ju ka vastavalt pruukida. Ja kaubaliftis 2 mölakasti ainult ongi, sinna sobib too originaalmagnetoola hästi.
Elu on vahel ikka huvitav... Meie kaubaliftil oli klaasipesuri nivooandur 126 oma vastu vahetatud. Too jäi lühikeseks ning ma hankisin sinna potsikusse õige. Olen toda andurit nüüd pea aasta müünud ühele ja teisele, keegi ei tahtnud... Nüüd kulus meie kuuele ära.:lol: Nagu oleks teadnud...
Edit: kuna alailma on vaja VIN-koodi, siis panen enda jaoks siia kirja: WDB1260371A226414