Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pidurivõimendi tööpõhimõte?
#2
Kui mootor töötab ja pidurit ei vajutata, on vaakum mõlemal pool membraani. Pidurile vajutades lastakse välisõhu rõhk membraani taha (piduripedaali poolsesse külge) ja kuna peasilindri poolses osas on endiselt vaakum, siis see rõhkude vahe aitabki pidurdada. Ehk ei sulgu see klapp, mis välisõhu juurdepääsu sulgeb...?
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 12:08 AM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: Andres65 - 03-10-2007, 09:23 AM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 05:24 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: Andres65 - 03-10-2007, 08:40 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 08:43 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: kait - 03-10-2007, 10:34 PM
RE: Pidurivõimendi tööpõhimõte? - Autor: martin471 - 03-10-2007, 10:51 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne