02-10-2007, 10:42 PM
M117 6,0 AMG on ülepuuritud M117 5.6-6,0-ks + DOHC pead. Olen näinud ka kuidas on M117 peale "istutatud" M119 (DOHC) pead... Pole viitsinud väga süveneda, kuidas pritsung lahedatud on ja kuidas ta sinna täpselt "istub"....sest mulle selline porr ei meeldi ja kui juba aretamiseks läheb siis 55 kompressor ja rahu majas (CAN,CAN, CAN - üks kole asi ainult, ja Hestec/Vems ei ole usku, kuna raudselt ei saa seda sellises konditsioonis tööle nagu tehases orig. ajuga ehk siis tuleks kogu CAN ringi lappida...mis on @£$@€€$€$€ töö ja eeldaks täistoorikut... M117 6,0 AMG puhul oleks kaks eelist - saaks väita, et kõik on originaal ja KE-Jetronic jääks kogu oma hiilguses alles.... Ma olen igasugustele pakkumistele avatud, mis puudutab 6,0 M117 AMG aga autoto lisaks ei taha kaasa ausõna...leiaks mõne laksuka ja mõttekaalslasi, kellel muud vaja, oleksin ja rahul...
BTW - Meie ARK-is ju see kord, et kui tahad registrisse asja saada ametlikult, siis vaadatakse muudatusi sellele kerele tehase paigaldatud võimsaima mootori järgi. Mismoodi on tolle aja Mercedes-Benzi mudelitega? Kas AMG läheb ka arvesse või mitte? Ehk siis 220 kw vs 300 kw...
Ja loodan, et automüüja ei pahanda, et asi väga offtopicuks läinud on....
BTW - Meie ARK-is ju see kord, et kui tahad registrisse asja saada ametlikult, siis vaadatakse muudatusi sellele kerele tehase paigaldatud võimsaima mootori järgi. Mismoodi on tolle aja Mercedes-Benzi mudelitega? Kas AMG läheb ka arvesse või mitte? Ehk siis 220 kw vs 300 kw...
Ja loodan, et automüüja ei pahanda, et asi väga offtopicuks läinud on....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”