18-09-2007, 03:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-09-2007, 04:06 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sai seda kaemas käidid jah. Või õigemini, toodi mulle kaemiseks kohale:evil:
Stabilisaatorivarda puksidest rääkis ka omanik. Mina ise kahtlustan lisaks rooolivarrast, kuna miski kolksus jalgade all rooli keeramisel. Seisva mootoriga seda kolksu polnud.
See luuk Ma ei saa aru, miks nii... Aga luuk ise toimis!
Samuti ei paista VIN alusel elektriaknad...
Auto müüja mulle meeldis - ei kiitnud, kuid küsimustele vastas. Auto läbisõit 400+ kkm võib isegi paika pidada. Aga võib-olla ei pea kah.
Roostet oli tiivaservades (just nende kroomide all) ja pakiruumiluugi serval. Samas - mitte midagi hirmsat. Vähemalt minu arvates. Põrand oli kuiv ja samuti oli viisakas mootoriruum.
Mis häiris kõrva, oli mootori lonkamine ja kerge tiks paremal pool. Rolz mainis, et just parema poole nukad annavad esimesena probleemidest teada. Siiski, enne kaane mahavõtmist ei tea põhjust.
Kuna süüteküünlad ja juhtmed on väga kaua vahetamata võib lonkamine ka sellest tulla. Igatahes ei kerinud mootor pöördeid mitte vihase surina, vaid kerge protestiva vibreerimisega.
Väike tähelepanek ka kliima kohta. Autol on Tempmatic, mis peaks kuivatusreziimis kompressori sisse lülitama. Minul ta seda tegema ei soostunud. Aga samas oli jahe kah...
Minu arvates aus ja blingimata auto. Vähe käestlastud, kuid mitte midagi eriti koledat.
Stabilisaatorivarda puksidest rääkis ka omanik. Mina ise kahtlustan lisaks rooolivarrast, kuna miski kolksus jalgade all rooli keeramisel. Seisva mootoriga seda kolksu polnud.
See luuk Ma ei saa aru, miks nii... Aga luuk ise toimis!
Samuti ei paista VIN alusel elektriaknad...
Auto müüja mulle meeldis - ei kiitnud, kuid küsimustele vastas. Auto läbisõit 400+ kkm võib isegi paika pidada. Aga võib-olla ei pea kah.
Roostet oli tiivaservades (just nende kroomide all) ja pakiruumiluugi serval. Samas - mitte midagi hirmsat. Vähemalt minu arvates. Põrand oli kuiv ja samuti oli viisakas mootoriruum.
Mis häiris kõrva, oli mootori lonkamine ja kerge tiks paremal pool. Rolz mainis, et just parema poole nukad annavad esimesena probleemidest teada. Siiski, enne kaane mahavõtmist ei tea põhjust.
Kuna süüteküünlad ja juhtmed on väga kaua vahetamata võib lonkamine ka sellest tulla. Igatahes ei kerinud mootor pöördeid mitte vihase surina, vaid kerge protestiva vibreerimisega.
Väike tähelepanek ka kliima kohta. Autol on Tempmatic, mis peaks kuivatusreziimis kompressori sisse lülitama. Minul ta seda tegema ei soostunud. Aga samas oli jahe kah...
Minu arvates aus ja blingimata auto. Vähe käestlastud, kuid mitte midagi eriti koledat.