25-03-2011, 03:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2011, 10:57 PM ja muutjaks oli Andres65.)
Kõik algas sellest, et 09.01.2011 kukkus Tallinnas Vana-Posti 11/13 asuva hotelli katuselt minule kuuluva ettevõtte reisibussi Setra S215HDH katusele jääkamakas, mille tulemusena bussi katusetalad kõvasti kannatada said. Asi sai MuPo-s registreeritud ja tundus saavat kiire lahenduse, kui hotelli juhataja teatas, et nad vastutavad juhtunu eest ja asi on antud edasi kindlustusele. Ise küsisin remondipakkumise Busland OÜ-st, mis on suure busside kereremondikogemusega ettevõte. Kindlustus kaasas asjasse sõltumatu eksperdi Kalev Lehtla, kes võttes aluseks Busland OÜ pakkumise, eemaldas sealt hulga enda arust ebavajalikke töid. Ebavajalikuks peeti esiklaasi eemaldamist kuid kokkuleppel kindlustusega jäi esiklaasi võimalik purunemine remonditööde käigus või 30 päeva peale remonti kindlustusjuhtumi osaks. Busland OÜ esialgne pakkumine 4748.-€. Sõltumatu eksperdi ekspertiisiaktis jäi remondi hinnaks 2810,83€. Vaidlusalune küsimus oli veel laes puruks kukkunud kineskoop videomonitor, mille asendamise Busland OÜ pakkus LCD-monitoriga. Kindlustus nõustus sellest hüvitama 50%. Lõpplahenduseks jäi asendamine samaväärse kasutatud kineskoopmonitoriga. Tööde lõplikuks maksumuseks jäi seega 2378,45€ Busland OÜ alternatiivne pakkumine oli 3256,-€. Kuna kindlustuse poolt pakutud raha eest ei olnud võimalik bussi avariieelsesse olukorda viia, palusin ära näidata ka see töökoda, kes nimetatud summa eest selle asja ära teeb. Siis tuligi kindlustusest kiri, kus paluti masin viia Tapale, Peritex Auto OÜ nimelisse firmasse. Minu jaoks oli hämmastav, et ettevõte on nõus vastu võtma töö ilma autot nägemata. Peale transpordikulude üle kokkuleppe saavutamist sai masin 21.02.2011 viidud eelpool nimetatud ettevõttesse. Vastavalt ekspertiisiaktis toodud töötundidele (71 töötundi), pidime masina 25.02 õhtuks kätte saama. Masina saime kätte 01.03.2011. Remondijärgselt oli bussi lagi kaldes, monitor viltu laes. Antenn vahetamata ja klaasipuhastajate hoovastik remontimata. Kindlustuse esindaja sõnul olid minupoolsed pretensioonid põhjendatud. Hr. Kalev Lehtla ekspertiisiaktis kajastus, et kere- ja värvitööd on teostatud hästi. Töökoja esindaja aga pidas minu pertensioone põhjendamatuks norimiseks aga ütles et Kalev võtab laupäeval bussi ja tuleb sellega Tapale, kus me siis mõne millimeetri juurde lööme. Kuna asi oli juba muutunud sedavõrd inetuks, siis keeldusin masina edasisest remondist Peritex Auto OÜ-s. Minupoolseks pretensiooniks oli siis see, et kuna laeliistud, mis kinnituvad laetalale, on endiselt kõverad, on alust arvata, et laetalade deformatsioon ei ole kõrvaldatud. Tegelikult seisnes tellimus laetalade vahetamises. Laetuled ei põlenud, mille peale AP väitis, et Tapal põlesid. Plafooni eemaldamisel selgus, et kolmest hõõglambist oli seal ainult üks ja seegi läbipõlenud. Kohe sain süüdistuse, et olen need ise välja keeranud. Raadioantenn oli vahetamata. Väidetavalt oli juhe lapitud. Minu väitele, et raadio ei leia jaamasid vastati, et Tapal mängis. Kuna meie bussid sõidavad ka mujal, kui Tapal, siis jäin oma pretensiooni juurde kindlaks, et raadio ei tööta nii nagu peaks. Pretensiooni peale sain hr. APlt ka kirja.
------------------
Keretööd ei ole laeliistu ja muude liistude teatud omavaheline absoluutne joondumine!
Kui laepolstrite eemaldamise käigus neid määriti ja puuduvad lisaluugi 3 kruvi remondifirmani ei jõudnud,siis ei ole see ebaviisakalt kommenteeritud jutt tõsiselt võetav kõikide suurte ja professionaalsete keretööde teostatud mahu taustal vähemalgi määral tõsiselt võetav.Sellist tänamatust peale tööde operatiivset läbiviimist,võib endale lubada ainult kahte vana (20a.)bussi omav üritaja.Pealegi sooviti kindlustuse osas läbi viia pettus, omanikule varem teadaoleva raadioantenni mittekorrasolekut arvestades mille funktsioon katuse purunemisel ei muutunud.Veel on rida asju mida bussi omanik kõikide osapoolte suhtes on vassinud.
Peritex Auto esindajana andsin 09,03,2011 ,kui toimus võimalike pisivigade ülevaatus lubaduse ja valmisoleku kõrvaldada ebatäpsused omanikule sobival ajal vajadusel ka Tallinnas kohapeal.Arvesse võttes reisijateveoteenuseid pakkuva väikeettevõtte vähest töövõimalust ja sellega kaasnevat majanduslikku olukorda on põhjendatud temapoolsed ponnistused võimalike pisivigade otsimisel.Sellest lähtudes oleme teinud teatud unikaalsed psühholoogilised järeldused millised on omased eluraskustesse sattunud inimesele,kes ei austa teiste loovat tööd ega kindlustusfirmade siirast soovi aidata abivajajat.
Kui Peritex-il on seljataga 22a.töökogemust kõikide maailmas esinevate sõiduvahendite remondi läbiviimisel,siis oleks asjakohane küsida ,missmoodi Andres Reisid sellises vanuses ja konditsioonis olevate bussidega ,inimesi mööda maailma ringi veab?
Lugupidamisega Ando Peri
Peale keeldumist edasistest asjaajamistest Peritex Auto OÜ-ga
Tere
Seda umbmäärast ja enda teatud eesmärki teenivat juttu sinu poolt oleme korduvalt kuulanud.
Kui laepolstrite maha võtmisega ja bussi Tapale toimetamisega saavutasid märkimisväärse majandusliku tulu,siis edasi ei ole raske järgmist eesmärki ära tunda.Kuidas Peritex lahendab aja ja tööhulga suhte ei ole sinu kompetents!Kui sina juba oma autojuhiga suutsid osa masinast laiali rebida,suudavad selle alaga iga päev tegelevad inimesed kordi rohkem.Kõiki töid teostatakse ning järelreguleerimised ja korrektuur ei ole mingisugune märkimisväärne eksimus ega "VAEGTÖÖ"Vastupidi sellistest töödest ja nende teostamisest niimoodi rääkivatel inimestel on vaegmõtlemine.Kui pikad al.liistud olid tundmatuseni moondunud,siis nüüd ei paku see 4mm juurdeaitamine kellelegi mingit pinget.Pealegi oli bussi katus juba varem deformatsioonide all kannatanud,mida näitasid varasemad sirutustööd ja väga mitmete värvide kihid.Ei ole mõtet punnida vastu tuult ,sest pritsmed tulevad niikuinii enda peale!Nagu sa mäletad,ütlesin ennem masina rem.toomist korduvalt,et töid saab teostada meile kuuluvas ettevõttes ainult vastastikuse mõistmise ja arusaamise raames sest avariijärgsed tööd on sageli nõudnud teatud kompensatsiooni.Olid sellest teadlik ja võisime operatiivselt alustada.
Mina isiklikult olen tegelenud autoremondi,plekitööde ja metallitöödega 30a.sellepärast on meil selged nägemused tegelikust olukorrast ja kliendist kes aitajatele halba soovib.Olgu öeldud,et sinu juhus on minu ajaloos esimene!Sa võiksid oma tööasjad parem paika loksutada,kui igasuguseid rumalusi päevast päeva välja mõelda.
A.
---------------------------------
Selgitusena lisaksin, et esialgse kalkulatsiooni koostamiseks eemaldasin ise laepolstrid. Bussi katus ei ole enne kõver olnud.
Peale seda viisin bussi STL Auto OÜ-sse, kus meie bussidele on ka varem keretöid tehtud ja seda väga kvaliteetselt. Peale laepolstrite eemaldamist avanes bussi laest väga troostitu pilt. Laetalade vahele oli õgvendamata katusepleki toestamiseks topitud kõikvõimalikke kinnitamata raud- ja puitdetaile ja suur rauasaeleht.Laetalad ei olnud vahetatud vaid sirgeks surutud ja jääkdeformatsioonidega. Kalev Lehtla aga hakkas kohe pärima, kes lae lahti võttis ja vihjas, et laetalade vahele topitud detailid on sinna asetanud kellegi kuritahtlik käsi, mitte remonditöökoda. Samuti oli tema arvates kuritahtlikult kaasa aidatud paksu pahtlikihi pragunemisele õgvendamata katusel.
Kõige sellega seoses on tekkinud suur kahtlus igasuguste sõltumatute ekspertide kohta. Samuti on tekkinud küsimus, et milliste atesteerimiste või koolituste tulemusena üldse mingi ekspert kvalifitseerub eksperdiks. Siin oleks äkki äriidee, et lisaks praegusele kahele "sõltumatule" eksperdile võib luua kõikvõimalikke ekspertiisibüroosid. Easy money, kas pole? Kuigi ekspert üritas lõpuni remonditöökoja loovat tööd kaitsta, on kindlustus vist aru saanud, et selline remont kvaliteetseks ei kvalifitseeru ja on palunud STL Auto OÜ-l bussi avariieelsesse seisundisse taastamiseks oma pakkumine teha.
Lisasin ka pildid, mida nimetatakse pisivigadeks.
------------------
Keretööd ei ole laeliistu ja muude liistude teatud omavaheline absoluutne joondumine!
Kui laepolstrite eemaldamise käigus neid määriti ja puuduvad lisaluugi 3 kruvi remondifirmani ei jõudnud,siis ei ole see ebaviisakalt kommenteeritud jutt tõsiselt võetav kõikide suurte ja professionaalsete keretööde teostatud mahu taustal vähemalgi määral tõsiselt võetav.Sellist tänamatust peale tööde operatiivset läbiviimist,võib endale lubada ainult kahte vana (20a.)bussi omav üritaja.Pealegi sooviti kindlustuse osas läbi viia pettus, omanikule varem teadaoleva raadioantenni mittekorrasolekut arvestades mille funktsioon katuse purunemisel ei muutunud.Veel on rida asju mida bussi omanik kõikide osapoolte suhtes on vassinud.
Peritex Auto esindajana andsin 09,03,2011 ,kui toimus võimalike pisivigade ülevaatus lubaduse ja valmisoleku kõrvaldada ebatäpsused omanikule sobival ajal vajadusel ka Tallinnas kohapeal.Arvesse võttes reisijateveoteenuseid pakkuva väikeettevõtte vähest töövõimalust ja sellega kaasnevat majanduslikku olukorda on põhjendatud temapoolsed ponnistused võimalike pisivigade otsimisel.Sellest lähtudes oleme teinud teatud unikaalsed psühholoogilised järeldused millised on omased eluraskustesse sattunud inimesele,kes ei austa teiste loovat tööd ega kindlustusfirmade siirast soovi aidata abivajajat.
Kui Peritex-il on seljataga 22a.töökogemust kõikide maailmas esinevate sõiduvahendite remondi läbiviimisel,siis oleks asjakohane küsida ,missmoodi Andres Reisid sellises vanuses ja konditsioonis olevate bussidega ,inimesi mööda maailma ringi veab?
Lugupidamisega Ando Peri
Peale keeldumist edasistest asjaajamistest Peritex Auto OÜ-ga
Tere
Seda umbmäärast ja enda teatud eesmärki teenivat juttu sinu poolt oleme korduvalt kuulanud.
Kui laepolstrite maha võtmisega ja bussi Tapale toimetamisega saavutasid märkimisväärse majandusliku tulu,siis edasi ei ole raske järgmist eesmärki ära tunda.Kuidas Peritex lahendab aja ja tööhulga suhte ei ole sinu kompetents!Kui sina juba oma autojuhiga suutsid osa masinast laiali rebida,suudavad selle alaga iga päev tegelevad inimesed kordi rohkem.Kõiki töid teostatakse ning järelreguleerimised ja korrektuur ei ole mingisugune märkimisväärne eksimus ega "VAEGTÖÖ"Vastupidi sellistest töödest ja nende teostamisest niimoodi rääkivatel inimestel on vaegmõtlemine.Kui pikad al.liistud olid tundmatuseni moondunud,siis nüüd ei paku see 4mm juurdeaitamine kellelegi mingit pinget.Pealegi oli bussi katus juba varem deformatsioonide all kannatanud,mida näitasid varasemad sirutustööd ja väga mitmete värvide kihid.Ei ole mõtet punnida vastu tuult ,sest pritsmed tulevad niikuinii enda peale!Nagu sa mäletad,ütlesin ennem masina rem.toomist korduvalt,et töid saab teostada meile kuuluvas ettevõttes ainult vastastikuse mõistmise ja arusaamise raames sest avariijärgsed tööd on sageli nõudnud teatud kompensatsiooni.Olid sellest teadlik ja võisime operatiivselt alustada.
Mina isiklikult olen tegelenud autoremondi,plekitööde ja metallitöödega 30a.sellepärast on meil selged nägemused tegelikust olukorrast ja kliendist kes aitajatele halba soovib.Olgu öeldud,et sinu juhus on minu ajaloos esimene!Sa võiksid oma tööasjad parem paika loksutada,kui igasuguseid rumalusi päevast päeva välja mõelda.
A.
---------------------------------
Selgitusena lisaksin, et esialgse kalkulatsiooni koostamiseks eemaldasin ise laepolstrid. Bussi katus ei ole enne kõver olnud.
Peale seda viisin bussi STL Auto OÜ-sse, kus meie bussidele on ka varem keretöid tehtud ja seda väga kvaliteetselt. Peale laepolstrite eemaldamist avanes bussi laest väga troostitu pilt. Laetalade vahele oli õgvendamata katusepleki toestamiseks topitud kõikvõimalikke kinnitamata raud- ja puitdetaile ja suur rauasaeleht.Laetalad ei olnud vahetatud vaid sirgeks surutud ja jääkdeformatsioonidega. Kalev Lehtla aga hakkas kohe pärima, kes lae lahti võttis ja vihjas, et laetalade vahele topitud detailid on sinna asetanud kellegi kuritahtlik käsi, mitte remonditöökoda. Samuti oli tema arvates kuritahtlikult kaasa aidatud paksu pahtlikihi pragunemisele õgvendamata katusel.
Kõige sellega seoses on tekkinud suur kahtlus igasuguste sõltumatute ekspertide kohta. Samuti on tekkinud küsimus, et milliste atesteerimiste või koolituste tulemusena üldse mingi ekspert kvalifitseerub eksperdiks. Siin oleks äkki äriidee, et lisaks praegusele kahele "sõltumatule" eksperdile võib luua kõikvõimalikke ekspertiisibüroosid. Easy money, kas pole? Kuigi ekspert üritas lõpuni remonditöökoja loovat tööd kaitsta, on kindlustus vist aru saanud, et selline remont kvaliteetseks ei kvalifitseeru ja on palunud STL Auto OÜ-l bussi avariieelsesse seisundisse taastamiseks oma pakkumine teha.
Lisasin ka pildid, mida nimetatakse pisivigadeks.