17-09-2007, 04:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2007, 05:01 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kui tahta tänavalegaalset autot, siis tuleb ka 240-->300 registreerida. 240 --> 280 on juba tõsisem hüpe ja mitte ainult kütuseliigi muutmise vajaduse tõttu. IPeab sellisel juhul tõestama, et sellise mootoriga auto on olemas. Mis õnneks on lihtne, neid veel liigub. Sest võimsus +30% läheb tõsiselt lõhki...
Kui oma vana mootori korda teed, siis võid sellele ikka pikka aega kindel olla. Kasutatud mootorist ei tea kunagi, millal ta taas ära kooleb... Seda enam, et vanade OM61x mootorite saadavus turul hakkab langema. Aga neid veel liigub!
Mina pooldan olemasoleva remonti. Vänt lihvida, uued saaled, uued kolvid vastavalt hülsside kulumisele, plokikaane remont, uus õlipump ja jaotuskett ning KÕIK uued tihendid. Kõik see puhtalt ja rahulikult kokku laduda. Uued pihustiotsad ja pumba reguleerimine. Materiaalselt ei tasu ära, aga järgmised paarsada kkm peaks olema rahulik...
Kui oma vana mootori korda teed, siis võid sellele ikka pikka aega kindel olla. Kasutatud mootorist ei tea kunagi, millal ta taas ära kooleb... Seda enam, et vanade OM61x mootorite saadavus turul hakkab langema. Aga neid veel liigub!
Mina pooldan olemasoleva remonti. Vänt lihvida, uued saaled, uued kolvid vastavalt hülsside kulumisele, plokikaane remont, uus õlipump ja jaotuskett ning KÕIK uued tihendid. Kõik see puhtalt ja rahulikult kokku laduda. Uued pihustiotsad ja pumba reguleerimine. Materiaalselt ei tasu ära, aga järgmised paarsada kkm peaks olema rahulik...