28-08-2007, 10:26 PM
Tuletan sulle meelde, et kui õhukoguse lugeja pistik (paremal pool) ja kütuse surveregulaator (vasakul pool) lahti ühendada, ongi KE-Jetronikust saanud täiesti "tavaline" pritsungiga mootor, nende eemaldamisel "võetakse" muud asjad kõik tagant ära. Soojast peast läheb käima ka nii trikitades, kuid külmast peast ei lähe, kütust jääb väheseks, kuna klapp suletud asendis ilma vooluahelatta. Ehk selle avastamine ei vii sind läheme MITTE KUI MILLEGILE, asi võib olla KUS IGANES.
Ja see pritsungipea vahetus on minu silmis võrdeline arsti diagnoosiga iga mure puhul, et teil on stress.....Ehk hea lihtne diagnoos, keegi ei hakka vastu ka vaidlema...
Kui tahad veel ise leituda, siis võta el. skeem ette ja hakka näpuga järge ajama, kui ei siis soovitaks ka Jaanist....
Ja see pritsungipea vahetus on minu silmis võrdeline arsti diagnoosiga iga mure puhul, et teil on stress.....Ehk hea lihtne diagnoos, keegi ei hakka vastu ka vaidlema...
Kui tahad veel ise leituda, siis võta el. skeem ette ja hakka näpuga järge ajama, kui ei siis soovitaks ka Jaanist....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”