28-08-2007, 10:35 AM
Kireldan eilseid värvikaid elamusi.
Tallinna kandis oli vihmane ilm, mis minu eelkirjeldatud probleemi juures on olnud soodustavaks teguriks (ehk siis ka enne on jamad tavaliselt vihmase ilmaga juhtunud; samas võib olla ka ainult kokkusattumus).
Esiteks tundus sõitma hakates, et jõudu autol natuke vähe. Sai siis ~2 kilti ummikus veeretud, kui hakkas välja surema.
NB! Kuna enne sai kahtlustatud ASRi, siis oli selle aju lahti ühendatud (ehk siis ASR ja ABS off).
Sai umbes 5-6 korda edasi jõnksutatud, kuni iga gaasi puudutusega hakkas kohe välja surema. Kuna sellise masinaga oli võimatu tipptunni ajal liigelda, jätsin auto ~2 tunniks seisma ja proovisin hiljem uuesti käivitada läks käima, palju gaasi ei andnud. Korraks vajutasin proovi mõttes rohkem (2-3 tuh pöördeni) ja jälle suri välja.
Siis hakkasin elektroonikat tagant ära võtma (kuna ikkagi trikitas, siis sai selgeks, et ASR ei ole).
Esiteks võtsin lahti õhulugeja pistiku (ehk siis see, mis õhukoguja all asub kõrvalistuja pool). Proovisin edasi sõita (lõin korraks pöörded jälle üles~4-5 tuhande peale) ja suri jälle välja. Siis ühendasin lahti ka juhipoolse pistiku (peaks vist kuidagimoodi kütusesegu juhtima?) ja masin jäi käima.
Jõudsin garaazi ja proovisin mitu korda pöörded punasesse lasta ja vaadata, kas sureb välja (NB! mõlemad pistikud lahti). Välja ei surnud. Siis ühendasin õhulugeja pistiku tagasi ja proovisin uuesti täistuurideni lasta. Välja ei surnud.
Igaks juhuks kontrollisin üle kas kütusepumbad saavad korralikult voolu ~12 volti tuli mõlemasse pumpa sisse ja mõlemad pumbad katsudes tundusid töötavat.
Lõpuks ühendasin lahti ainult selle juhipoolse pistiku ja läksin sõitma. Proovisin paar korda ka Kick-downi alla lükata (mille peale ta tavaliselt hakkaks vihmase ilmaga välja surema) ja probleeme ei tekkinud.
Kas selle romaani peale oskab keegi äkki nõu anda, mida peaks testima/kontrollima.
Oleksin jätkuvalt väga tänulik.
Tallinna kandis oli vihmane ilm, mis minu eelkirjeldatud probleemi juures on olnud soodustavaks teguriks (ehk siis ka enne on jamad tavaliselt vihmase ilmaga juhtunud; samas võib olla ka ainult kokkusattumus).
Esiteks tundus sõitma hakates, et jõudu autol natuke vähe. Sai siis ~2 kilti ummikus veeretud, kui hakkas välja surema.
NB! Kuna enne sai kahtlustatud ASRi, siis oli selle aju lahti ühendatud (ehk siis ASR ja ABS off).
Sai umbes 5-6 korda edasi jõnksutatud, kuni iga gaasi puudutusega hakkas kohe välja surema. Kuna sellise masinaga oli võimatu tipptunni ajal liigelda, jätsin auto ~2 tunniks seisma ja proovisin hiljem uuesti käivitada läks käima, palju gaasi ei andnud. Korraks vajutasin proovi mõttes rohkem (2-3 tuh pöördeni) ja jälle suri välja.
Siis hakkasin elektroonikat tagant ära võtma (kuna ikkagi trikitas, siis sai selgeks, et ASR ei ole).
Esiteks võtsin lahti õhulugeja pistiku (ehk siis see, mis õhukoguja all asub kõrvalistuja pool). Proovisin edasi sõita (lõin korraks pöörded jälle üles~4-5 tuhande peale) ja suri jälle välja. Siis ühendasin lahti ka juhipoolse pistiku (peaks vist kuidagimoodi kütusesegu juhtima?) ja masin jäi käima.
Jõudsin garaazi ja proovisin mitu korda pöörded punasesse lasta ja vaadata, kas sureb välja (NB! mõlemad pistikud lahti). Välja ei surnud. Siis ühendasin õhulugeja pistiku tagasi ja proovisin uuesti täistuurideni lasta. Välja ei surnud.
Igaks juhuks kontrollisin üle kas kütusepumbad saavad korralikult voolu ~12 volti tuli mõlemasse pumpa sisse ja mõlemad pumbad katsudes tundusid töötavat.
Lõpuks ühendasin lahti ainult selle juhipoolse pistiku ja läksin sõitma. Proovisin paar korda ka Kick-downi alla lükata (mille peale ta tavaliselt hakkaks vihmase ilmaga välja surema) ja probleeme ei tekkinud.
Kas selle romaani peale oskab keegi äkki nõu anda, mida peaks testima/kontrollima.
Oleksin jätkuvalt väga tänulik.