11-07-2007, 09:54 PM
Mõtlesin et kriban veits vahepeal siia ka midagi. Nagu arvata võib, pole autoga vahepeal just eriti palju tehtud. Finantsvahendid on tulnud mujale paigutada. Hetkel veel tegelikult masinaga tutvumise faas.
Lähiaja plaanidesse on võetud mootori maha tõstmine ja pidurite puhastus/hooldus, vajadusel remont. Kui mootor eest ära, saab paremini mootoriruumis toimetada ja mootorile endalegi on lihtsam ilusamat välimust anda ja sissegi piiluda. Pidurid on lihtsalt väga roostes.
Esitiivad said ka maha kruvitud. Nagu piltidel näha, pole häid uudiseid. Varem eelmise omaniku poolt tehtud pahteldustöö tuleks täiesti maha nühkida ja uuesti teha. Viga nimelt selles, et kruntimata pahtel toimib nagu svamm - imab niiskust. Eriti hästi illustreerib seda 2 pilti parempoolsest esitiivast mis nüüd vahetamisele läheb. Tagatiibadel tundub, et pole kahjustusi (veel) seega kiiremas korras tuleks tegutsema hakata. Tahaks et värv ikka kauem kui ühe talve autoküljes püsiks.
Leidsin ka mõlemal pool keret uusi roostest läbipuretud kohti, mis tuleb ka siis ära keevitada.
Positiivse üllatusena tuli see, et masinal on peal mehaaniline pritse, mitte karbuss nagu varem miskipärast olin arvanud. Päris hea asi (kui töötab ofkoors :tongue![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Siit hakkavad siis uuemad pildid pihta.
Lähiaja plaanidesse on võetud mootori maha tõstmine ja pidurite puhastus/hooldus, vajadusel remont. Kui mootor eest ära, saab paremini mootoriruumis toimetada ja mootorile endalegi on lihtsam ilusamat välimust anda ja sissegi piiluda. Pidurid on lihtsalt väga roostes.
Esitiivad said ka maha kruvitud. Nagu piltidel näha, pole häid uudiseid. Varem eelmise omaniku poolt tehtud pahteldustöö tuleks täiesti maha nühkida ja uuesti teha. Viga nimelt selles, et kruntimata pahtel toimib nagu svamm - imab niiskust. Eriti hästi illustreerib seda 2 pilti parempoolsest esitiivast mis nüüd vahetamisele läheb. Tagatiibadel tundub, et pole kahjustusi (veel) seega kiiremas korras tuleks tegutsema hakata. Tahaks et värv ikka kauem kui ühe talve autoküljes püsiks.
Leidsin ka mõlemal pool keret uusi roostest läbipuretud kohti, mis tuleb ka siis ära keevitada.
Positiivse üllatusena tuli see, et masinal on peal mehaaniline pritse, mitte karbuss nagu varem miskipärast olin arvanud. Päris hea asi (kui töötab ofkoors :tongue
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Siit hakkavad siis uuemad pildid pihta.