02-07-2007, 09:21 PM
E 290 turbodiisel - 95 kW, 5k atm, 300Nm, 0-100 11,5 sek
Kusjuures esialgu ei osanud seda mootorit hinnata, pidasin umbes sama mõttetuks lahenduseks kui näiteks 124 kerel osta 3,0 diisli asemel 2,5, kuigi küttekulus olulist erinevust pole, samas jõudluselt on R6 peajagu üle R5-st.
E 290 (w210) on ka R5, kW isegi vähem kui R6 tavadislal (100kW), kuid asja paneb paika siiski turbo olemasolu. Samas on mootor lihtsama ehitusega, nimelt 2 klappi silindri kohta, mis ei kuulu nö "20/24-klapiliste" dislade gruppi, mis võivad varem kehvalt hooldatuna päris korralikult näkku panna.
2,9-ga on mul hea näide olemas, tuttav autoremondilukksepp ostis 4 aastat tagasi sellise, tegi profülaktilise ringi peale tehnikale - pihustid, hõõgküünlad, kett, plokikaanetihend, igast muid tihendeid, kõik vedelikud ning selle aja jooksul sõitnud regulaarselt, piirdudes roostetõrje ja esimeste stabikapukside vahetusega kord aastas.
Küttekulu rahuliku sõidustiili juures keskmiselt 7,5-8, maanteel vapsee 5-6L.
Kolmesed pidid aga linnaliikluses tsipa janused olema, nii räägivad mõningad taksojuhid. Aga see kiirendus, mida R6 130 kW pakub.... lööb pea sassi :bigsmile:
Kusjuures esialgu ei osanud seda mootorit hinnata, pidasin umbes sama mõttetuks lahenduseks kui näiteks 124 kerel osta 3,0 diisli asemel 2,5, kuigi küttekulus olulist erinevust pole, samas jõudluselt on R6 peajagu üle R5-st.
E 290 (w210) on ka R5, kW isegi vähem kui R6 tavadislal (100kW), kuid asja paneb paika siiski turbo olemasolu. Samas on mootor lihtsama ehitusega, nimelt 2 klappi silindri kohta, mis ei kuulu nö "20/24-klapiliste" dislade gruppi, mis võivad varem kehvalt hooldatuna päris korralikult näkku panna.
2,9-ga on mul hea näide olemas, tuttav autoremondilukksepp ostis 4 aastat tagasi sellise, tegi profülaktilise ringi peale tehnikale - pihustid, hõõgküünlad, kett, plokikaanetihend, igast muid tihendeid, kõik vedelikud ning selle aja jooksul sõitnud regulaarselt, piirdudes roostetõrje ja esimeste stabikapukside vahetusega kord aastas.
Küttekulu rahuliku sõidustiili juures keskmiselt 7,5-8, maanteel vapsee 5-6L.
Kolmesed pidid aga linnaliikluses tsipa janused olema, nii räägivad mõningad taksojuhid. Aga see kiirendus, mida R6 130 kW pakub.... lööb pea sassi :bigsmile:
setud sõitsid seciga