20-06-2007, 05:24 PM
Ehm... 140 on ikka "natuke" suurem masin, kui seda on 124 CE...
Kas isiklik küüraka-kogemus on olemas?
Üldiselt, kui kütusekulu ja varuosade hinnad panevad mõtlema, siis on vist natuke vara suure mootoriga küüraka peale mõelda. Kurb on vaadata neid laibaks aetud mersusid... Samas, kui tegu teise, "hobiautoga", siis ei muutu ei kütus ega varuosad peavaluks. Sry, kuid minul on naljakas lugeda sõnu väike kütusekulu ja S500 (S600) samas lauses.
Mida suurem mootor, seda paremini kestab. Ja see hääl...:wow:
Lisaks ei pane paarisilindri tõrkumist tähelegi. Lihtsalt sitem minek ja suurem küttekulu. Loomulikult mingi piirini. Kui ikka kaheksast silindrist toimetab 4, siis on kurp.
Mõnel meil siin on S350. Nagu ma olen aru saanud, on omanikud rahul. Siis autoga üldiselt. Kestvus - krt, isegi Abraham laguneb.
Ise olen sõitnud vaid väikese ringi, kuid ma saan täitsa aru, miks seda autot sünnimaal pfanzerwageniks kutsutakse
Kas isiklik küüraka-kogemus on olemas?
Üldiselt, kui kütusekulu ja varuosade hinnad panevad mõtlema, siis on vist natuke vara suure mootoriga küüraka peale mõelda. Kurb on vaadata neid laibaks aetud mersusid... Samas, kui tegu teise, "hobiautoga", siis ei muutu ei kütus ega varuosad peavaluks. Sry, kuid minul on naljakas lugeda sõnu väike kütusekulu ja S500 (S600) samas lauses.
Mida suurem mootor, seda paremini kestab. Ja see hääl...:wow:
Lisaks ei pane paarisilindri tõrkumist tähelegi. Lihtsalt sitem minek ja suurem küttekulu. Loomulikult mingi piirini. Kui ikka kaheksast silindrist toimetab 4, siis on kurp.
Mõnel meil siin on S350. Nagu ma olen aru saanud, on omanikud rahul. Siis autoga üldiselt. Kestvus - krt, isegi Abraham laguneb.
Ise olen sõitnud vaid väikese ringi, kuid ma saan täitsa aru, miks seda autot sünnimaal pfanzerwageniks kutsutakse