20-06-2007, 12:45 PM
Avaldaks ka oma arvamust.
Üldiselt mõtle milleks sulle seda autot vaja on ja kas sa reaalselt sellist läbisõitu ka seejuures üleval pidada jõuad.
Sillajupid ei tohiks sellel pillil eriti kallid olla. Mina planeeriksin amordivahetuse, sest niipalju kui mina näinud olen siis kõigil on mingi pehmed asjandused veel kere ja õõtsa vahel järgi jäänud - amordist pole enam juttugi. Samtui peaks salong korras olema - sest need detailid määravad ju ära, et tegemist on S klassiga mitte suvalise laibaga ning peale Silberi sa neid kuskilt osta ei saa. Ja sa ei taha neid hindasid teada - usu mind.
Eks tee endale selgeks kas tahad ÄSSATA ja tangiga ringi sõita ja teistele inimestele muljet jätta et elu läheb hästi VÕI soovid sisuliselt ikka auto mida sa tõsiselt hindad ja korras hoida soovid. Minuarvates teist teed nagu pole.
Kui kuulud viimasesse gruppi siis on üldse mõtet edasi rääkida hindadest ja muudest probleemidest/lahendustest. Kui soovid olla vasja lasnamäel ja kummi põletada siis ju vahet pole mis jupid maksavad - nagunii neid autosid ei remondita ju sellisel juhul.
Kui rahakott puuga seljas pole siis vana 600 jäta kohe kõrvale (ühes foorumis kirjutasin hindadest - loe seda).
500 - kõik on 119 mootoriga pillid. 326 hj peaks olema KE-Jetronic (450 Nm bei 4000 /min) . Alates 09.92 tuli vist LH-Jetronic 320 hj (470 Nm bei 3900 /min) ning 95 siis pandi ME 320hj (470 Nm bei 3900 /min).
Küttekulud on tehase järgi (maantee 90/maantee 120/linn):
10,4 / 12,3 / 17,9 KE 0-100 7,0 s
10,0 / 11,9 / 17,2 LH 0-100 7.3 s
8,7 / 10,3 / 17,2 ME 0-100 7.3 s
KE eriti oma küttekuluga ei hiilga. Pöördemoment on suhteliselt kõrgel ning seetõttu peab ikka tallama kui tahad tõmmet. Need üleval toodud andmed, et KE ainult kuskil 0,5L rohkem võtab ei pea minuarvates paika. Näiteks minu R129 on KE peal ja kyttekulu on keskmiselt 15-16 sajale. No tõsi tallata ikka saab ka aga selle sees on ka pikad maanteesõidud. Lihtsalt üks korralik kiirendus ja näed kuidas bensiini-seier langeb.
Niisiis kui võtta 500 siis minu soovitus MITTE KE pritsega, sama käib ka muude mootorite kohta.
420 samuti 119 mootor. KE pritsega 286 hj (410 Nm bei 3900 /min), alates 09.92 LH 279 hj (400 Nm bei 3900 /min). 95 tuli samuti ME
Küttekulud on tehase järgi (maantee 90/maantee 120/linn):
10,1 / 12,2 / 16,7 0-100 7,9 s
9,7 / 11,7 / 16,0 0-100 8,3 s
8,4 / 10,0 / 15,8 0-100 8,3 s
Üldisele küttekulule lisaksid sõltuvalt jalast ikka mõned liitrid juurde, seda eriti linnasõidu puhul. Samuti luristavad need autod ikka maantell kui tahad niiöelda aktiivsemat sõitu harrastada.
3, 2,8 ja diiselpillide kohapealt ei oska ma midagi tarka rääkida.
Aga ma kordan jätkuvalt, head auto odava raha eest ei saa. Ka mitte 140 kerega pilli.
Üldiselt mõtle milleks sulle seda autot vaja on ja kas sa reaalselt sellist läbisõitu ka seejuures üleval pidada jõuad.
Sillajupid ei tohiks sellel pillil eriti kallid olla. Mina planeeriksin amordivahetuse, sest niipalju kui mina näinud olen siis kõigil on mingi pehmed asjandused veel kere ja õõtsa vahel järgi jäänud - amordist pole enam juttugi. Samtui peaks salong korras olema - sest need detailid määravad ju ära, et tegemist on S klassiga mitte suvalise laibaga ning peale Silberi sa neid kuskilt osta ei saa. Ja sa ei taha neid hindasid teada - usu mind.
Eks tee endale selgeks kas tahad ÄSSATA ja tangiga ringi sõita ja teistele inimestele muljet jätta et elu läheb hästi VÕI soovid sisuliselt ikka auto mida sa tõsiselt hindad ja korras hoida soovid. Minuarvates teist teed nagu pole.
Kui kuulud viimasesse gruppi siis on üldse mõtet edasi rääkida hindadest ja muudest probleemidest/lahendustest. Kui soovid olla vasja lasnamäel ja kummi põletada siis ju vahet pole mis jupid maksavad - nagunii neid autosid ei remondita ju sellisel juhul.
Kui rahakott puuga seljas pole siis vana 600 jäta kohe kõrvale (ühes foorumis kirjutasin hindadest - loe seda).
500 - kõik on 119 mootoriga pillid. 326 hj peaks olema KE-Jetronic (450 Nm bei 4000 /min) . Alates 09.92 tuli vist LH-Jetronic 320 hj (470 Nm bei 3900 /min) ning 95 siis pandi ME 320hj (470 Nm bei 3900 /min).
Küttekulud on tehase järgi (maantee 90/maantee 120/linn):
10,4 / 12,3 / 17,9 KE 0-100 7,0 s
10,0 / 11,9 / 17,2 LH 0-100 7.3 s
8,7 / 10,3 / 17,2 ME 0-100 7.3 s
KE eriti oma küttekuluga ei hiilga. Pöördemoment on suhteliselt kõrgel ning seetõttu peab ikka tallama kui tahad tõmmet. Need üleval toodud andmed, et KE ainult kuskil 0,5L rohkem võtab ei pea minuarvates paika. Näiteks minu R129 on KE peal ja kyttekulu on keskmiselt 15-16 sajale. No tõsi tallata ikka saab ka aga selle sees on ka pikad maanteesõidud. Lihtsalt üks korralik kiirendus ja näed kuidas bensiini-seier langeb.
Niisiis kui võtta 500 siis minu soovitus MITTE KE pritsega, sama käib ka muude mootorite kohta.
420 samuti 119 mootor. KE pritsega 286 hj (410 Nm bei 3900 /min), alates 09.92 LH 279 hj (400 Nm bei 3900 /min). 95 tuli samuti ME
Küttekulud on tehase järgi (maantee 90/maantee 120/linn):
10,1 / 12,2 / 16,7 0-100 7,9 s
9,7 / 11,7 / 16,0 0-100 8,3 s
8,4 / 10,0 / 15,8 0-100 8,3 s
Üldisele küttekulule lisaksid sõltuvalt jalast ikka mõned liitrid juurde, seda eriti linnasõidu puhul. Samuti luristavad need autod ikka maantell kui tahad niiöelda aktiivsemat sõitu harrastada.
3, 2,8 ja diiselpillide kohapealt ei oska ma midagi tarka rääkida.
Aga ma kordan jätkuvalt, head auto odava raha eest ei saa. Ka mitte 140 kerega pilli.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858