05-06-2007, 10:39 PM
Koht, kus õlivõttur kinnitub mootoriploki külge, seal vahel on tihend. Sealt immitses õli vahelt läbi, kui karteripõhja alt võtsime. Seega imes sealt õhku ja survet polnud piisavalt.
Kuna karter sai kiviga löögi ja tekkis kuskil 5 cm läbimööduga auk ning õlivõttur oli just sealsamas augu kohal, siis sai õlivõttur samuti paugu. Kinnitus ploki külge ehk nn. flants oli tasapinnast väljas ja tihend ei pidanud enam. Peale paksema tihendi panekut asi korras.
Saaled olid korras, samuti väntvõll.
Kuna karter sai kiviga löögi ja tekkis kuskil 5 cm läbimööduga auk ning õlivõttur oli just sealsamas augu kohal, siis sai õlivõttur samuti paugu. Kinnitus ploki külge ehk nn. flants oli tasapinnast väljas ja tihend ei pidanud enam. Peale paksema tihendi panekut asi korras.
Saaled olid korras, samuti väntvõll.