03-06-2007, 01:45 PM
jan110 Kirjutas:Aitäh vastuste ja arvamuste eest!kui oleksid saaled läbi siis peaks just külma mootoriga surve kõrgem olema. ja õlituli näitab ainult kas õlitase on normis. ja kui saa õli poolsündilt mineraalile vahetasid siis oleks pidanud ka mootori pesu tegema ja et sa veel vana õlifiltri jätsid................ see on enne kuulmatu........
Tundub siiski, et õlipump on terve, sest tühikäigul, kui näidikuplokis on surve 0, pritsib õlikorki maha võttes sealt õli välja. Või peab seal nii või naa alati pritsima. Järeldan seda enda algaja loogikast.
Eile seisis mootor taas pikemalt ( kuskil 8 tundi ) ja kui käivitasin, siis alguses polnud õlirõhku isegi pöördeid andes. Alles tasapisi soojenedes hakkas seda rõhku tekkima. Tõsi, tühikäigul vajus see ikkagi aeglaselt nulli tagasi. Samas, õlilamp armatuuris põlema ei lähe. Kas lamp näitab ainult, et õli on vähe? ( st. õlirõhuga pole sel pistmist ? ).
Kas asja võiks kuidagi mõjutada see, et panin hetkel peale karteripõhja vahetust sisse mineraalõli ( enne oli poolsünt ) ? Samuti ei vahetanud hetkel filtrit.