03-06-2007, 10:18 AM
Andres65 Kirjutas:Kontrolli kõigepealt, kas õlipumba küljes olev õlivõttur on terve. Tavaliselt sellise karterilaksu korral saab õlivõtturi toru viga. Kui kuskil õli tasapinnast ülevalpool on miski pragu või on kõver see flants, kus võttur kinnitub õlipumba külge, siis tõmmatakse väikesel pöördel sealt ebatihedusest ainult õhku, suuremal pöördel jõuab ka natuke õli tõmmata. Õlisurve aeglane nullivajumine viitab küll rohkem sellisele veale, kui vigasaanud saaledele.
Mina oma kogemustel ütleksin, et jah, toru viga.
Mersul on nii, et mootorit tõstmata ei saa vahetada karteripõhja.
Ennetadess kisa, ütlen, et olen seisnud kõrval nii mitmelgi vahetusel, ja see tõttu julgen seda väita.
Õlivõtutoru on sedavõrd pikk, et talub nii mõndagi, kuid kinnitus mootoribloki külge on ainult mingi minimaalse tihendiga seotud. :tongue:
Enamasti elavad tihend ja toru selle üle, kuid mitte alati.
Hetkel rohkem ei viitsi kirjutada.
W124 E500 Limited