02-06-2007, 03:41 PM
Tere!
Masinaks on w124, 200E, bensukas.
Suutsin eelmisel nädalal roopas teel karteripõhjaga vastu kivi sõita. Enda viga, midagi ei ole teha. Kui kolks vastu kivi ära käis, kukkus õlirõhk nulli. Seepeale sai mootor seisma pandud. Panin veel ka korraks käima, peale seda süttis ka õlilamp ja jätsin uuesti seisma.
Autost väljudes nägin, kuidas õli voolas auto alla, karteris kuni 5 cm läbimõõduga auk.
Asja juurde... Sai pandud uus karteripõhi, uus õli sisse ja käima. Alguses ei tahtnud õlirõhku kuidagi üles võtta. Aeglaselt hakkas see pöörete andmisel ronima. Nüüd on aga olukord selline, et sõites on rõhk 2 ( enne oli 3 ) ja tühikäigul kipub üldse aeglaselt nulli vajuma ( enne oli 1,5 ).
Mis võis saada kannatada? Kas saaled vms? Viitab nagu ikka sellele, et mootor sai poolkuivalt käies haiget?
Igatahes oleksin arvamuste ja nõuannete eest tänulik.
Masinaks on w124, 200E, bensukas.
Suutsin eelmisel nädalal roopas teel karteripõhjaga vastu kivi sõita. Enda viga, midagi ei ole teha. Kui kolks vastu kivi ära käis, kukkus õlirõhk nulli. Seepeale sai mootor seisma pandud. Panin veel ka korraks käima, peale seda süttis ka õlilamp ja jätsin uuesti seisma.
Autost väljudes nägin, kuidas õli voolas auto alla, karteris kuni 5 cm läbimõõduga auk.
Asja juurde... Sai pandud uus karteripõhi, uus õli sisse ja käima. Alguses ei tahtnud õlirõhku kuidagi üles võtta. Aeglaselt hakkas see pöörete andmisel ronima. Nüüd on aga olukord selline, et sõites on rõhk 2 ( enne oli 3 ) ja tühikäigul kipub üldse aeglaselt nulli vajuma ( enne oli 1,5 ).
Mis võis saada kannatada? Kas saaled vms? Viitab nagu ikka sellele, et mootor sai poolkuivalt käies haiget?
Igatahes oleksin arvamuste ja nõuannete eest tänulik.