28-05-2007, 04:05 PM
Helistasin Imre töökotta ja rääkisin Imrega. Korralik kett pidi maksma ainult 500.- ja see pinguti tald on veel kordades odavam.
Pingutajat veel maha pole saanud. Ainult ülevalt poolt aga altpoolt on veel kinni. Ei leia millegi pärast seda kinnitust üles. Eks ma proovin mingeid jooniseid uurida ja selgusele jõuda. Või äkki keegi oskab hoobilt öelda?
Probleemi tekkest on mul uus versioon. Kuna pinguti töötab hüdrotõukuriga ja mul oli õli survega suuri probleeme, siis ehk see andiski põntsu ära. Kuna surve jäi mootoris kole väikseks, siis ei saanud mootor ketti ka korralikult pingutada?! Ketiraginat oli muidugi enne ka juba mootoris kuulda. Oma rumalus, et kohe ära ei parandanud. Oma vigadest aga õpitakse.
Eks kui ma saan selle pinguti lahti ja ära vahetada talla ja keti, siis vaataks muid vigu edasi. Kohe tekiks ju küsimus, et mis on õlisurve probleem. Kui väga kalliks see minema ei hakka (juppide hind), siis võib õhtuti asjakallal nokitseda küll.
Pingutajat veel maha pole saanud. Ainult ülevalt poolt aga altpoolt on veel kinni. Ei leia millegi pärast seda kinnitust üles. Eks ma proovin mingeid jooniseid uurida ja selgusele jõuda. Või äkki keegi oskab hoobilt öelda?
Probleemi tekkest on mul uus versioon. Kuna pinguti töötab hüdrotõukuriga ja mul oli õli survega suuri probleeme, siis ehk see andiski põntsu ära. Kuna surve jäi mootoris kole väikseks, siis ei saanud mootor ketti ka korralikult pingutada?! Ketiraginat oli muidugi enne ka juba mootoris kuulda. Oma rumalus, et kohe ära ei parandanud. Oma vigadest aga õpitakse.
Eks kui ma saan selle pinguti lahti ja ära vahetada talla ja keti, siis vaataks muid vigu edasi. Kohe tekiks ju küsimus, et mis on õlisurve probleem. Kui väga kalliks see minema ei hakka (juppide hind), siis võib õhtuti asjakallal nokitseda küll.