28-05-2007, 01:18 PM
Kett oli orignaalina uskumatult normaalse hinnaga - miskit natuke üle 1000 kr kui õieti mäletan...
Ketitallad ehk juhttallad ka ainult orignaalis ja maksid mitte-midagi..(kui ei eksi siis alla 100 kr/tk)... Keti hüdropinguti on mootori küljes ja käib väljastpoolt kahe poldiga maha...
Uus oli vist 2000 kr ringid aga see ei väsi üldiselt ära, võid otsida ka kasutatud peast...
Tavaliselt saavad ketitallad otsa (kuumaga - plastik jnejne) ja siis jääb kett lõdvaks ja nii probleemid tekivad....
Nagunii pead kõik otsast lõpuni kokku panema - aja asju ringi ja võta kaaned maha, saad aimu, kas on klapid peas kinni või ei..
Kui klapid OK on, siis pääsed suht lihtsalt...
Ketitallad ehk juhttallad ka ainult orignaalis ja maksid mitte-midagi..(kui ei eksi siis alla 100 kr/tk)... Keti hüdropinguti on mootori küljes ja käib väljastpoolt kahe poldiga maha...
Uus oli vist 2000 kr ringid aga see ei väsi üldiselt ära, võid otsida ka kasutatud peast...
Tavaliselt saavad ketitallad otsa (kuumaga - plastik jnejne) ja siis jääb kett lõdvaks ja nii probleemid tekivad....
Nagunii pead kõik otsast lõpuni kokku panema - aja asju ringi ja võta kaaned maha, saad aimu, kas on klapid peas kinni või ei..
Kui klapid OK on, siis pääsed suht lihtsalt...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”