23-05-2007, 06:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2007, 06:24 PM ja muutjaks oli R129.)
Ära karda midagi, eks igast asjast saab võitu (raha peab olema lihtsalt)
Süütepoolidega ajasin ise sassi. Need pikad plokid kus on üks "süütepool", mis sisaldab 12 süütepooli on 220 ja 215 kerel, nii et sina ära muretse.
Salle ADSiga on nii, et vanematel pillidel (mitte 140) olid õhuga reg. amordid taga. Ning kui viskasid pere ja koduloomad peale siis upitas tagumiku üles.
600 kui on siis on täis nivoo värk. Kui katki läheb siis on halvasti, aga peavad enam vähem vastu.
140 kere (120 mootor):
Kui on ME pritse siis on igal silindril enda süütepool. LH on paremal ja vakakul pool enda pritseaju (kokku 2 tükki - ja mõlemad suht kapriised) + vasakul ja paremal eraldi (kapriised) süüteajud (mõlemal ajul on enda süütepool + jagaja).
Vaata kumb sul on, kui süütepoolid on eraldi peal siis on ME pritse, kui on jagajatega siis on kurvemad lood.
Õnneks (või kurvastuseks) on tal üks drosselklapi aju ja see juhib mõlemat poolt sünkroonis. Aju läheb suht tihti peeti.
Lisaks sellele on ASRi juhtplokk (ka nendega on osadel probleeme).
Et asja veel hullemaks teha on drosselklapid ise nõrgad - potekad kuluvad läbi ja teiseks põlevad ühendussiduri mähised ära. Vaskak pool on odavam parem pool sutsukallim.
Kirstuneal on juhtmekimp 1. mootori peal logarini. 2. logari pealt kaitsmekarpi.
Vanematel ja paljusõitnud pillidel on JUHTMEKIMP raudne laks, et kui puutud siis ka pudeneb ja muutub sitaks :hump:. See on samasugune effekt kui lööd kiviga emailkaussi - ainult vasktraat jääb järgi. Asi on ikka täiesti rabedaks muutnud just KUUMA mootori tõttu.
Vürtsi lisab drosselklapi juhtmekimp (kuskil 0,6 m pikkune) - asub silikoni sees. Selle remont (kuskil 10 juhet on sees) ilma skeemideta on ka ikka paras peavalu. Eraldi ei saa osta vaid koos drosselklapiga.
Samuti tuleb ette, et nendel pillidel kustuvad armatuurid ära (see ei ole ainult 140 kere 600 viga vaid üldiselt ka 500 ning ka 129 kere pillidel). Kui klaas katki läheb ,siis seda saab eraldi tellida (paar tuhat - mul enda SLil ka mõra sees ad, aga kombiga ise on raskemad lood. Seda ei soovita ka lammarist osta, sest väljanägemini ja pistikud võivad samad olla aga elektroonika sees mitte - lihtsalt ei hakak tööle.
Samuti tean pille, millel mahald immitsevad mootorist välja (tihendid vanad ja ei pea enam õli kinni). Kogu tihendi ring koos tööga oli 40 kilo ja kusjuures seda veel mitte silberis.
Lisan alla mäletamismööda hinnad silberist tellides (ega neid mujal kuskil eriti pole).
2 pritseaju - kuskil 20 + 20 kilo
2 süüteaju - vist oli 15 + 15 kilo
drosselklapi aju - 27 kilo
Drosselklapid 40 kilo + 50 kilo
Juhtmekimp 10 kilo + 40 kilo
Armatuur 12-15 kilo
Kokkuvõtteks võib öelda, et jupid on mersul oma aja kohta head. Pidasid ilusti esimese omaniku vastu aga nüüd hakkavad lagunema. lonkav ja ASR tuld põletav 600 on paras õudusunenägu diagnostiku jaoks.
Väga paljusid asju põhjustab just kuum mootor. Kogu mootori ruum on suhteliselt kõrge temperatuuriga ja see "piitsutab" nii juhtmestikku kui elektroonikat.
Üleltoodu põhjal valisin endale just 500 mootori (Ke pritsega - joodik aga pommikindel) ning ilma nivoo reguleeringuta. Vähemalt SL-il pole 600 ja 500 minekul väga suurt vahet just 600 küll jõulisema kuid ka kõvasti raskema mootori tõttu (0-100 erinevus 0,1 s). Ok alates 100 on ilmselt vahe sees aga mis siis. Lisaks meeldib mulle V8 hääl ntukene rohkem kui V12.
Aga ega kui probleemi 600 kimbutama hakkavad, anna teada, äkki saab ikka aidata.
Edu
Süütepoolidega ajasin ise sassi. Need pikad plokid kus on üks "süütepool", mis sisaldab 12 süütepooli on 220 ja 215 kerel, nii et sina ära muretse.
Salle ADSiga on nii, et vanematel pillidel (mitte 140) olid õhuga reg. amordid taga. Ning kui viskasid pere ja koduloomad peale siis upitas tagumiku üles.
600 kui on siis on täis nivoo värk. Kui katki läheb siis on halvasti, aga peavad enam vähem vastu.
140 kere (120 mootor):
Kui on ME pritse siis on igal silindril enda süütepool. LH on paremal ja vakakul pool enda pritseaju (kokku 2 tükki - ja mõlemad suht kapriised) + vasakul ja paremal eraldi (kapriised) süüteajud (mõlemal ajul on enda süütepool + jagaja).
Vaata kumb sul on, kui süütepoolid on eraldi peal siis on ME pritse, kui on jagajatega siis on kurvemad lood.
Õnneks (või kurvastuseks) on tal üks drosselklapi aju ja see juhib mõlemat poolt sünkroonis. Aju läheb suht tihti peeti.
Lisaks sellele on ASRi juhtplokk (ka nendega on osadel probleeme).
Et asja veel hullemaks teha on drosselklapid ise nõrgad - potekad kuluvad läbi ja teiseks põlevad ühendussiduri mähised ära. Vaskak pool on odavam parem pool sutsukallim.
Kirstuneal on juhtmekimp 1. mootori peal logarini. 2. logari pealt kaitsmekarpi.
Vanematel ja paljusõitnud pillidel on JUHTMEKIMP raudne laks, et kui puutud siis ka pudeneb ja muutub sitaks :hump:. See on samasugune effekt kui lööd kiviga emailkaussi - ainult vasktraat jääb järgi. Asi on ikka täiesti rabedaks muutnud just KUUMA mootori tõttu.
Vürtsi lisab drosselklapi juhtmekimp (kuskil 0,6 m pikkune) - asub silikoni sees. Selle remont (kuskil 10 juhet on sees) ilma skeemideta on ka ikka paras peavalu. Eraldi ei saa osta vaid koos drosselklapiga.
Samuti tuleb ette, et nendel pillidel kustuvad armatuurid ära (see ei ole ainult 140 kere 600 viga vaid üldiselt ka 500 ning ka 129 kere pillidel). Kui klaas katki läheb ,siis seda saab eraldi tellida (paar tuhat - mul enda SLil ka mõra sees ad, aga kombiga ise on raskemad lood. Seda ei soovita ka lammarist osta, sest väljanägemini ja pistikud võivad samad olla aga elektroonika sees mitte - lihtsalt ei hakak tööle.
Samuti tean pille, millel mahald immitsevad mootorist välja (tihendid vanad ja ei pea enam õli kinni). Kogu tihendi ring koos tööga oli 40 kilo ja kusjuures seda veel mitte silberis.
Lisan alla mäletamismööda hinnad silberist tellides (ega neid mujal kuskil eriti pole).
2 pritseaju - kuskil 20 + 20 kilo
2 süüteaju - vist oli 15 + 15 kilo
drosselklapi aju - 27 kilo
Drosselklapid 40 kilo + 50 kilo
Juhtmekimp 10 kilo + 40 kilo
Armatuur 12-15 kilo
Kokkuvõtteks võib öelda, et jupid on mersul oma aja kohta head. Pidasid ilusti esimese omaniku vastu aga nüüd hakkavad lagunema. lonkav ja ASR tuld põletav 600 on paras õudusunenägu diagnostiku jaoks.
Väga paljusid asju põhjustab just kuum mootor. Kogu mootori ruum on suhteliselt kõrge temperatuuriga ja see "piitsutab" nii juhtmestikku kui elektroonikat.
Üleltoodu põhjal valisin endale just 500 mootori (Ke pritsega - joodik aga pommikindel) ning ilma nivoo reguleeringuta. Vähemalt SL-il pole 600 ja 500 minekul väga suurt vahet just 600 küll jõulisema kuid ka kõvasti raskema mootori tõttu (0-100 erinevus 0,1 s). Ok alates 100 on ilmselt vahe sees aga mis siis. Lisaks meeldib mulle V8 hääl ntukene rohkem kui V12.
Aga ega kui probleemi 600 kimbutama hakkavad, anna teada, äkki saab ikka aidata.
Edu
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858