14-05-2007, 09:13 PM
v6sa Kirjutas:Vastame siis...
Õli tase peab olema MAX-märgil. Õli ei tohi olla s¤tane, pruun, kõrbelõhnaga. Kontrollimiseks tuleb töötava mootoriga käia kõik käigud korraks kangiga läbi ja siis jätta P peale. Seisva mootoriga on näit oluliselt kõrgem!!!
Kui pole teada, millal eelmine kord õli vahetatud, siis võiks selle kulutuse teha. Kindlasti vahetada nii õli kui filter!
Kas 4. käigu külitumine ei toimu mingitel kindlatel tingimustel? Või juhtub seda juhuslikult?
Kas kast vahetab konkreetselt või libistab mõned sekundid käigu vahetusel?
Otsing annab mitmeid vihjeid, neid ümber kirjutama ei hakka. Näiteks on Kalev teinud juhised kasti reguleerimiseks, samuti on sellest juttu olnud teistes teemades. Sealt selgub ka, mis loom on KD ehk KickDown - sunnitud käiguvahetus alla.
hm, 4 käik ei taha nyyd yldse millegipärast sisse minna, sõidan ainult 3 käiguga ja kytte kulu ka nyyd suurem.
ja teised käigud käivad ka imelikult, jh just selline tunne nagu libiseb.
aga vaatab ma vahetan lähiajal filtri ja õlid ära, siis vaatab kas on midagi on muutunud.