05-05-2007, 03:23 PM
Kui seda teemat kuugeldada, siis tuleb vastuolulist juttu. Ühed räägivad, et madalatel pööretel mootori jõudlus väheneb, teised räägivad, et võitsid nii suutlikuses, kui ka kütusekulus. Mine võta kinni, kellel on õigus. ad:
Vaatasin, et K&Nil on W126 V8'te jaoks olemas eraldi filtri mudel küll (mille kohta mingid vennad kusagil benzworldi foorumis väitsid, et said parema kütusekulu ja suurema suutlikuse samal ajal).
Toode on muidugi suht universaalne (1975 aasta 450SEL 6.9 kuni 1993 aasta 500 SECini) http://www.knfilters.com/search/product....rod=E-2872
Natuke füüsikast ikka adun, et lihtsalt "rohlist seenekest" kapoti alla ei topi Kui oleks midagi asendama hakanud, oleks olnud lihtsalt filter ise.
Aga juhul, kui kellelgi on kunagi sellise olukorraga tegemist tulnud teha, siis mõtlesin, et võiks muljetada.
Vaatasin, et K&Nil on W126 V8'te jaoks olemas eraldi filtri mudel küll (mille kohta mingid vennad kusagil benzworldi foorumis väitsid, et said parema kütusekulu ja suurema suutlikuse samal ajal).
Toode on muidugi suht universaalne (1975 aasta 450SEL 6.9 kuni 1993 aasta 500 SECini) http://www.knfilters.com/search/product....rod=E-2872
Natuke füüsikast ikka adun, et lihtsalt "rohlist seenekest" kapoti alla ei topi Kui oleks midagi asendama hakanud, oleks olnud lihtsalt filter ise.
Aga juhul, kui kellelgi on kunagi sellise olukorraga tegemist tulnud teha, siis mõtlesin, et võiks muljetada.