Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CL/S kupee ukse avamine talvel
#3
Kõikidel uutel autodel käib asi mootori koormuste järgi.
Akude teemas ajad küll nii tarka juttu, siin ei jaga Sa küll ööd ega mütsi tänapäeva auto elektroonikast.

Kui mootori koormus läheb suureks, katkestatakse mootoril toide, et "sisse ei põleks".
Kui on väline pind jääs, on koormus nii suur, et juhtmoodul katkestab protsessi.
Sama efekt on siis, kui akna siinid on määrimata (ka katuse luuk), ei toimi tihti lõpu sulgemise funktsioonid, mootori koormus mooduli arvates liiga kõrge.
Kaitseb mootorit ja katkestab toiteahela.
MB osadel mudelitel tarkvara uuendamisega lasi need koormusväärtused gramm kõrgemaks, et kompenseerida mehhanismide kulumisi.

Talvel on ikka jama. Kui on CL, on asi hullem, pakettklaas hoiab välispinda jahedana ja salongi poolt kütmine on veel pikeldasem teema.
CLS'i monoliitne klaas juhib soojust paremini ja gramm lihtsam. Lõpuks on kulu mootorite trossid, paratamatus.

Ainus rohi on soe garaaž ja/või Webasto.
Ma olen erinevatel mudelitel elu jooksul seda murekohta palju tunda saanud, "aitab" juba sellest, kui soe auto jääb seisma hetkel, mis nullist miinusesse läheb temp, siis
ikka teeb tuska. Sel hetkel tasub aknad isegi "gramm lahti jätta", endal pärast lihtsam.

Mis mina olen ära õppinud - rahakotis peab olema mõni mittevajalik plastikust kaart, see päästab olukorra, lükkad klaasi ja veetihendi vahele ja "tõmbad läbi".
Jahh, eks võib sinna silikoone ja "igast tavotti" panna, aga lõpuks on see klaas selline õliläga, et välja ei näe, veetihendist rääkimata.

Kui keegi on üritanud moodsate "nanogigakeraamika" klaasile kanda ja on reaalne tulemus, võib ehk kogemusi jagada.
Aquapeliga mina vahet ei tundnud, CL ka (pakettklaasiga) , ja loobusin katsetamast.

Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta


Sõnumeid selles teemas
CL/S kupee ukse avamine talvel - Autor: leints - 15-12-2025, 10:36 PM
RE: CL/S kupee ukse avamine talvel - Autor: kaupo51 - 15-12-2025, 11:58 PM
RE: CL/S kupee ukse avamine talvel - Autor: Rolz - 16-12-2025, 01:07 AM
RE: CL/S kupee ukse avamine talvel - Autor: Marksus - 16-12-2025, 10:27 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,536 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CLS/CLA/CL Talvel autosse saamine? marek 17 15,692 09-02-2017, 08:19 AM
Viimane postitus: kevtal
  C215 CL500 kupee ABC (Active Body Control)-vedrustuse test. Kus parim teha Tallinnas? nostromo 1 3,497 12-09-2016, 01:25 PM
Viimane postitus: Indrekno
  C215 CL500 (2000-2002) kupee sisu vahetus facelift sisu (2003-2006) vastu-kui lihtne? nostromo 0 2,741 08-09-2016, 02:49 AM
Viimane postitus: nostromo
  W124 kupee mootori valik Randoolen 19 13,110 26-11-2015, 03:00 PM
Viimane postitus: Randoolen
  w124 kupee: 18" veljed ja madaldusvedrud? DonLeiger 13 14,759 20-02-2014, 09:37 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 Kupee, 89a, 230e kellad nöbsu 1 2,552 22-11-2013, 11:39 PM
Viimane postitus: inzzz
  W126 kupee rehvirõhl MB420SEC1990 1 2,783 18-05-2013, 04:27 PM
Viimane postitus: kaupo51
  124 kupee mõned küsimused Mike22 2 4,027 04-09-2012, 01:21 PM
Viimane postitus: Mike22
  W124 Kupee 2,3i 97kw 89a. Probleem käivitumisel. nöbsu 11 10,483 12-04-2012, 07:24 PM
Viimane postitus: ErmQ



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne