16-12-2025, 01:07 AM
Kõikidel uutel autodel käib asi mootori koormuste järgi.
Akude teemas ajad küll nii tarka juttu, siin ei jaga Sa küll ööd ega mütsi tänapäeva auto elektroonikast.
Kui mootori koormus läheb suureks, katkestatakse mootoril toide, et "sisse ei põleks".
Kui on väline pind jääs, on koormus nii suur, et juhtmoodul katkestab protsessi.
Sama efekt on siis, kui akna siinid on määrimata (ka katuse luuk), ei toimi tihti lõpu sulgemise funktsioonid, mootori koormus mooduli arvates liiga kõrge.
Kaitseb mootorit ja katkestab toiteahela.
MB osadel mudelitel tarkvara uuendamisega lasi need koormusväärtused gramm kõrgemaks, et kompenseerida mehhanismide kulumisi.
Talvel on ikka jama. Kui on CL, on asi hullem, pakettklaas hoiab välispinda jahedana ja salongi poolt kütmine on veel pikeldasem teema.
CLS'i monoliitne klaas juhib soojust paremini ja gramm lihtsam. Lõpuks on kulu mootorite trossid, paratamatus.
Ainus rohi on soe garaaž ja/või Webasto.
Ma olen erinevatel mudelitel elu jooksul seda murekohta palju tunda saanud, "aitab" juba sellest, kui soe auto jääb seisma hetkel, mis nullist miinusesse läheb temp, siis
ikka teeb tuska. Sel hetkel tasub aknad isegi "gramm lahti jätta", endal pärast lihtsam.
Mis mina olen ära õppinud - rahakotis peab olema mõni mittevajalik plastikust kaart, see päästab olukorra, lükkad klaasi ja veetihendi vahele ja "tõmbad läbi".
Jahh, eks võib sinna silikoone ja "igast tavotti" panna, aga lõpuks on see klaas selline õliläga, et välja ei näe, veetihendist rääkimata.
Kui keegi on üritanud moodsate "nanogigakeraamika" klaasile kanda ja on reaalne tulemus, võib ehk kogemusi jagada.
Aquapeliga mina vahet ei tundnud, CL ka (pakettklaasiga) , ja loobusin katsetamast.
Edu!
Akude teemas ajad küll nii tarka juttu, siin ei jaga Sa küll ööd ega mütsi tänapäeva auto elektroonikast.
Kui mootori koormus läheb suureks, katkestatakse mootoril toide, et "sisse ei põleks".
Kui on väline pind jääs, on koormus nii suur, et juhtmoodul katkestab protsessi.
Sama efekt on siis, kui akna siinid on määrimata (ka katuse luuk), ei toimi tihti lõpu sulgemise funktsioonid, mootori koormus mooduli arvates liiga kõrge.
Kaitseb mootorit ja katkestab toiteahela.
MB osadel mudelitel tarkvara uuendamisega lasi need koormusväärtused gramm kõrgemaks, et kompenseerida mehhanismide kulumisi.
Talvel on ikka jama. Kui on CL, on asi hullem, pakettklaas hoiab välispinda jahedana ja salongi poolt kütmine on veel pikeldasem teema.
CLS'i monoliitne klaas juhib soojust paremini ja gramm lihtsam. Lõpuks on kulu mootorite trossid, paratamatus.
Ainus rohi on soe garaaž ja/või Webasto.
Ma olen erinevatel mudelitel elu jooksul seda murekohta palju tunda saanud, "aitab" juba sellest, kui soe auto jääb seisma hetkel, mis nullist miinusesse läheb temp, siis
ikka teeb tuska. Sel hetkel tasub aknad isegi "gramm lahti jätta", endal pärast lihtsam.
Mis mina olen ära õppinud - rahakotis peab olema mõni mittevajalik plastikust kaart, see päästab olukorra, lükkad klaasi ja veetihendi vahele ja "tõmbad läbi".
Jahh, eks võib sinna silikoone ja "igast tavotti" panna, aga lõpuks on see klaas selline õliläga, et välja ei näe, veetihendist rääkimata.
Kui keegi on üritanud moodsate "nanogigakeraamika" klaasile kanda ja on reaalne tulemus, võib ehk kogemusi jagada.
Aquapeliga mina vahet ei tundnud, CL ka (pakettklaasiga) , ja loobusin katsetamast.
Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”


