21-09-2025, 05:29 AM
Kolm mõtet.
Esiteks mahub rõhuakusse umbes 0,4 l vedelikku. Siis on anum täis ja selle poole amort enam sissepoole ei vetru. Väljapoole küll, mille tulemusena auto hakkab lamavate mentide jms. kühmude peale hüppama.
Teiseks nagu Heinar ütles, on süsteem paralleelne peale kraani. Ehk kõik rõhukaod seisva mootoriga mõjutavad mõlemat poolt korraga.
Kolmandaks tuletan meelde kurba tõsiasja, et S210 kuulub rohepöörde esimese laine toodete hulka, mida meie teedele "libeduse tõrjeks" laotatav sodi mõnuga järab. Muu hulgas tagumise stabikavarda külge U-klambriga kinnituvat nivookraani juhthoova õlakut. Sellest tasub esimese asjana otsida põhjust, miks on auto ninakas. Kas hoob on kujus, kas hoob varda küljes on paigal, kas munakud liiguvad, kas kraani kinnitus on kujus?
Kõige kiirem kontroll on ratastel seisva autoga töötava mootoriga võtta hoob alt õlakust lahti ja liigutada hooba. Ühtepidi peab auto laskuma vedrudele, teistpidi tõusma amortidele. Süsteem on aeglane, liikumine võtab minuteid. Pump on ju ka kulunud.
Süsteem on algselt projekteeritud nii, et vedrud kannavad auto ja hüdraulika koorma. Amortide tööks on süsteemi normaalsurve ka tühja autoga 30 bar kandis.
Esiteks mahub rõhuakusse umbes 0,4 l vedelikku. Siis on anum täis ja selle poole amort enam sissepoole ei vetru. Väljapoole küll, mille tulemusena auto hakkab lamavate mentide jms. kühmude peale hüppama.
Teiseks nagu Heinar ütles, on süsteem paralleelne peale kraani. Ehk kõik rõhukaod seisva mootoriga mõjutavad mõlemat poolt korraga.
Kolmandaks tuletan meelde kurba tõsiasja, et S210 kuulub rohepöörde esimese laine toodete hulka, mida meie teedele "libeduse tõrjeks" laotatav sodi mõnuga järab. Muu hulgas tagumise stabikavarda külge U-klambriga kinnituvat nivookraani juhthoova õlakut. Sellest tasub esimese asjana otsida põhjust, miks on auto ninakas. Kas hoob on kujus, kas hoob varda küljes on paigal, kas munakud liiguvad, kas kraani kinnitus on kujus?
Kõige kiirem kontroll on ratastel seisva autoga töötava mootoriga võtta hoob alt õlakust lahti ja liigutada hooba. Ühtepidi peab auto laskuma vedrudele, teistpidi tõusma amortidele. Süsteem on aeglane, liikumine võtab minuteid. Pump on ju ka kulunud.
Süsteem on algselt projekteeritud nii, et vedrud kannavad auto ja hüdraulika koorma. Amortide tööks on süsteemi normaalsurve ka tühja autoga 30 bar kandis.