17-04-2025, 11:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2025, 11:30 AM ja muutjaks oli Rok1.)
Kastiks siis 5-käigune 722.6 ja lugu ise järgmine:
* esimene sümptom - paigalt minnes oli selline siduri libisemise tunne.
* Sai tehtud kastiõli vahetus. Filtrivahetus, tagasivoolu kaudu terve kastiõli läbipesu ja värske õli sisse.
* Tundus, et käigud lülitavad ilusti, sai paar päeva sõita.
* Test drive'il põhjagaasi ja kickdowni sõtkudes jättis korra käigu lülitamata ja viskas neutraali peale. kui kangilt manuaalselt käike loksutasin korraks oli käik jälle sees ja kõik toimis.
* Mõned päevad hiljem pärast ~pooletunnist sõitu seisma jäädes lõpetasid käigud lülitamise. Kang liigub, armatuuris näitab õiget käiku, aga auto ei liigu ei edasi ega tagasi.
* Vedasime töötava mootoriga slepis auto garaaži, ca 15 km. Korraks hakkasid käigud lülitama, sain ära parkida. Ja käigud lõpetasid uuesti lülitamise.
* Relevantsed veakoodid: p2500 (Transmission has an inpermissible transmission ratio); P220A (Speed comparison of speed sensor 2 to speed sensor 3; implausible); p2001 (fault stored in ETC)
* Pärast koodide kustutamist paigal istudes uusi koode tekkinud pole
* ECU näitab, et "target gear" on korrektselt R või 1-2 näiteks, aga actual gear on N ja mingi muu käik sisse ei lülita. Käigukangiasendit tuvastab korrektselt.
Kas keegi on kokku puutunud sarnase probleemiga? Ideid?
Internetisügavustest on näha, et väga sarnaste sümptomitega olla keegi kokku puutunud ja avastanud et õlipumba hammakad olid ära murdunud ja aitas uute hammakate külgepanek. Elektroonikat nagu pigem ei oska süüdistada, sest isegi kõikvõimalike elektroonikate lahtiühendamisel võiks osata limp modes sõita ja käik peaks sisse minema..? On mõni mõte veel mida proovida või uurida, enne kui füüsiliselt kasti hakkab maha kakkuma?
Kõikvõimalikud ideed ja kaasamõtlemised on teretulnud <3
* esimene sümptom - paigalt minnes oli selline siduri libisemise tunne.
* Sai tehtud kastiõli vahetus. Filtrivahetus, tagasivoolu kaudu terve kastiõli läbipesu ja värske õli sisse.
* Tundus, et käigud lülitavad ilusti, sai paar päeva sõita.
* Test drive'il põhjagaasi ja kickdowni sõtkudes jättis korra käigu lülitamata ja viskas neutraali peale. kui kangilt manuaalselt käike loksutasin korraks oli käik jälle sees ja kõik toimis.
* Mõned päevad hiljem pärast ~pooletunnist sõitu seisma jäädes lõpetasid käigud lülitamise. Kang liigub, armatuuris näitab õiget käiku, aga auto ei liigu ei edasi ega tagasi.
* Vedasime töötava mootoriga slepis auto garaaži, ca 15 km. Korraks hakkasid käigud lülitama, sain ära parkida. Ja käigud lõpetasid uuesti lülitamise.
* Relevantsed veakoodid: p2500 (Transmission has an inpermissible transmission ratio); P220A (Speed comparison of speed sensor 2 to speed sensor 3; implausible); p2001 (fault stored in ETC)
* Pärast koodide kustutamist paigal istudes uusi koode tekkinud pole
* ECU näitab, et "target gear" on korrektselt R või 1-2 näiteks, aga actual gear on N ja mingi muu käik sisse ei lülita. Käigukangiasendit tuvastab korrektselt.
Kas keegi on kokku puutunud sarnase probleemiga? Ideid?
Internetisügavustest on näha, et väga sarnaste sümptomitega olla keegi kokku puutunud ja avastanud et õlipumba hammakad olid ära murdunud ja aitas uute hammakate külgepanek. Elektroonikat nagu pigem ei oska süüdistada, sest isegi kõikvõimalike elektroonikate lahtiühendamisel võiks osata limp modes sõita ja käik peaks sisse minema..? On mõni mõte veel mida proovida või uurida, enne kui füüsiliselt kasti hakkab maha kakkuma?
Kõikvõimalikud ideed ja kaasamõtlemised on teretulnud <3