06-12-2024, 10:44 PM
Kui aku läheb tühjaks seetõttu, et mõni tarbija on autol "taha unustatud", siis on olulised kaks asja. Milline on välistemperatuur ja kui kiiresti asjale jaole saad. Mul oli paari aasta eest suvel (äkki juunikuus) selline lugu. Aku jooksis auto peal tühjaks, sest raadio oli sellel autol see rikkis tarbija, mis seda põhjustas. Voolu tarbimine oli ampertangidega mõõtes 0,2 A. Vist umbes nädala pärast oli aku klemmipinge 5 V, kui ma jaole sain, aga õnneks suvi. Kodulaadija sellist akut enam "ellu ei ärata". Mul oli võimalus kasutada profilaadijat ja äratasin selle aku uuesti ellu ja ta töötas edasi. Tegu oli hobiautoga ja sõitsin hooaja lõpuni. Kui auto seisma panin, siis müüsin aku maha, kuna tekkis selline võimalus.
Ehk siis soovitus teemaalgatajale. Laena voltmeeter ja mõõda aku klemmipinge, siis saab edasi arutada.
Ehk siis soovitus teemaalgatajale. Laena voltmeeter ja mõõda aku klemmipinge, siis saab edasi arutada.