10-10-2024, 07:20 PM
Tsiteerides : "Siit nagu loen välja, et sarnast muret oli ka enne, lihtsalt väiksemal võimsusel mitte nii selgelt?"
Nüüd tagantjärgi mõeldes nii täpselt on. Võibolla 30-70% tugevamalt. Kuidas juhtub.
Sain ka selgust, et vanaema stiilis sõit jätab open-slipping staatuses reguleerimata ka mõne teise käiguga, ntx 5-6 vahetusel( vähetuntav aga siiski tuntav)
Kummaline tunne. Mootori softis nagu ei tahaks kahelda, käib kenasti, ei tahma ei suitse. Ei ole ka üle keeratud. Liigub pigem nagu c7 180kw dsg isend.
On ka selline lugu, et olen 35k tagasi ehk enne turbiini vahetust tcc sol ühe shift sol vastu ümber visand aga ma ei visanud neid kunagi omavahel tagasi. Unustasin millise panin.
Mul uus sol kit olemas ning oli mõte need kõik vahetada, huvitav ka teda kui hea metall plokil endal on.
Pikk jutt. Kastiõli sai loputust 40-35k tagasi korduvalt. See puhtam kui tehasest tulles. Ja täitsa õige asi sees. Tase on paigas.
Nüüd tagantjärgi mõeldes nii täpselt on. Võibolla 30-70% tugevamalt. Kuidas juhtub.
Sain ka selgust, et vanaema stiilis sõit jätab open-slipping staatuses reguleerimata ka mõne teise käiguga, ntx 5-6 vahetusel( vähetuntav aga siiski tuntav)
Kummaline tunne. Mootori softis nagu ei tahaks kahelda, käib kenasti, ei tahma ei suitse. Ei ole ka üle keeratud. Liigub pigem nagu c7 180kw dsg isend.
On ka selline lugu, et olen 35k tagasi ehk enne turbiini vahetust tcc sol ühe shift sol vastu ümber visand aga ma ei visanud neid kunagi omavahel tagasi. Unustasin millise panin.
Mul uus sol kit olemas ning oli mõte need kõik vahetada, huvitav ka teda kui hea metall plokil endal on.
Pikk jutt. Kastiõli sai loputust 40-35k tagasi korduvalt. See puhtam kui tehasest tulles. Ja täitsa õige asi sees. Tase on paigas.