W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. (/showthread.php?tid=54591) |
W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Pr0phet - 10-10-2024 Om642.832 170kw sai remappitud. Tehniliselt on nüüd C350cdi soft ja vb gramm peale. Tehtud pädeva inimese poolt. Küll aga tekkis 7G+ turbiini lukustusel hälve. Lukustus on järsk vaid ühel juhul. Täpsemalt esineb viga vaid kohalt võtul 1-2 ja harva 2-3 käiguvahetuse järel turbiini lukustusel kui kohalt minnes on vähese koormusega gaasi asend sama. Sellel hetkel on tunda et open-slipping ei reguleeri turbiini ning "slipping" hetkel paneb järsult lukku. Viga esineb vaid siis kui gaasi asendit ei muuda. Kui open-slipping hetkel annan gaasi juurde siis paneb sujuvalt lukku. On ju näha, et juhtimine toimib. Kuna xentry ei näita reaalselt surveid siis on kaks mõtet. Kas kasti soft mingil põhjusel ei saa hakkama tcc reguleerimisega. Ala nmi v gaasi asendi suhtes hälve, või on plokis siibriga mingi hälve v hoopis sticking solenoid. Kui 2. lasta hoog maha et TCC oleks open ja uuesti kiirendades ükskõik mis asendis seda viga ei juhtu. ATF temp ei tundu mõjutavat. Juhtub nii 20kraadi kui 80ga. Lisaks ei saaks ka öelda, et enne remappi kast idekalt oleks toiminud. Ls on 330k, TC on vahetatud taastatud originaali vastu 30k tagasi. Hetkel ca 200kw ja 630-650nm Kui kellelgi on ideid mida katsetada või võimalust aidata oleks üüber nice. Probleemi likvideerijale ka tasu kokkuleppel. RE: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Mbclk200 - 10-10-2024 Tere. Pange original softi tagasi ja siis vaadake mis ta teeb . RE: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Pr0phet - 10-10-2024 Ma veel ei tahtnud seda teha, lootes, et asi ei ole otseselt selles. Olen neid chippitud E ja C ja CLS sama ajastu masinaid näppinud küll aga ei mäleta sellist mure ühegagi. Kuidas saab mootori remap kastile selliselt mõjuda ei mõista hetkel. Või kui kellelgi on ime tehnikat kasti töö kontrollimise osas. Xentry ei paku võimalusi. Kastil on stock ja latest soft. Vgs nag 3 vist RE: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Mbclk200 - 10-10-2024 Teil problem hakkas parast softi? Miks te lahete nii kaugele? Pange original soft tagasi . Vaadake . Teil tehtud liiga kõva chip. RE: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Mbclk200 - 10-10-2024 (10-10-2024, 03:15 PM)Pr0phet Kirjutas: Ma veel ei tahtnud seda teha, lootes, et asi ei ole otseselt selles. RE: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - v6sa - 10-10-2024 (10-10-2024, 12:08 PM)Pr0phet Kirjutas: ... Siit nagu loen välja, et sarnast muret oli ka enne, lihtsalt väiksemal võimsusel mitte nii selgelt? Originaalsofti tagasipanek sellisel juhul leevendab vaid sümptomeid, viga jääb alles Kõlaks takerduva solenoidi moodi. Mis nägu eelmised kastiõlid on olnud? Praegune ilmselt on puhas, ma eeldan? Ning seda on ju piisavalt? RE: W204 C300cdi TCC lukustuse mure peale mootori remapi. - Pr0phet - 10-10-2024 Tsiteerides : "Siit nagu loen välja, et sarnast muret oli ka enne, lihtsalt väiksemal võimsusel mitte nii selgelt?" Nüüd tagantjärgi mõeldes nii täpselt on. Võibolla 30-70% tugevamalt. Kuidas juhtub. Sain ka selgust, et vanaema stiilis sõit jätab open-slipping staatuses reguleerimata ka mõne teise käiguga, ntx 5-6 vahetusel( vähetuntav aga siiski tuntav) Kummaline tunne. Mootori softis nagu ei tahaks kahelda, käib kenasti, ei tahma ei suitse. Ei ole ka üle keeratud. Liigub pigem nagu c7 180kw dsg isend. On ka selline lugu, et olen 35k tagasi ehk enne turbiini vahetust tcc sol ühe shift sol vastu ümber visand aga ma ei visanud neid kunagi omavahel tagasi. Unustasin millise panin. Mul uus sol kit olemas ning oli mõte need kõik vahetada, huvitav ka teda kui hea metall plokil endal on. Pikk jutt. Kastiõli sai loputust 40-35k tagasi korduvalt. See puhtam kui tehasest tulles. Ja täitsa õige asi sees. Tase on paigas. |