08-04-2024, 11:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2024, 11:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(15-03-2024, 11:38 AM)Preda Kirjutas:(14-03-2024, 03:25 PM)v6sa Kirjutas: Lisaks hapnikuandurile kontrollige ka temperatuurianduri näite ja õhukulumõõtja tööd. Et näidud oleks loogilised.Ok.
Samuti võiks kiigata, kas kõik küünlad on samavõrra tahmased või on kellegi pea tahmasem/valgem?
Mis temp andurit silmas pead?
Vastan siia, on kellelgi veel ehk abi.
Kas Sul on seal originaalina peal M104? Või On midagi uuemat juba vahetada jõutud? Sel on kaks temperatuuriandurit: kelladele termostaadikopsiku küljes ja pritsele plokikaane tagaosas. Väärtusi ma ei tea, aga mõlema näite peaks saama auto käest ka läbi arvuti juba küsida. Need peaks siis sama näitama, ka armatuuri kellaga.
Ehk kisub Diagnostikaks ära...
Hapnikuandurit peab niikuinii töötamise pealt mõõtma. Näit peab pidevalt muutuma. Ära siis valedest juhtmetest mõõda
Ise saab kiigata seda, kas kõik küünlad on võrdselt tahmased. Kui mõni on tahmasem (või vastupidi, valgem), siis on silindritevaheline erinevus ka sees. Kui kõik on võrdsed, siis on viga pritse juhtimises. Või kärwand kattides.
Kui ise ei tönka, siis Lesven oskab küll. Siit foorumist ka akf! meego, kui ta viitsib. Speedsteri Hannes nii uutega vist ei taha enam tegelda.