27-12-2023, 10:36 PM
Järjepidevuse huvides tuleks üles tähendada, et valge maadam käis ka 2023 classic&marketil, mis oli taaskord väga tore üritus ja sealt on ka kaks allolevat pilti. Muidu täitis masin nagu ikka lõbusõiduki rolli ja oli selles jätkuvalt pädev. Sumedal suvisel reedeõhtul RetroFM-i saatel veidi ringi kruisida ja kogu stress on hoobist kadunud... Arstid peaksid saama seda prozaci asemel välja kirjutada. Hooaeg kestis päeva pealt 6 kuud ja näidik keris end 1800 km võrra edasi. Null (uut) tehnilist probleemi. Olemasolevad... noh, need ei sega.
GLK pidas end oluliselt vähem töökindlalt üleval. Bolti abil end ringi transportida sain anno 2023 päris mitu korda, küll pudenesid küljest piduritorud, siis lõpetas töö genekas, siis oli mingi kaskokõks, siis pritsis veepump kõik kapoti all laiali. Samas panin ma ta majapidamises ka tööle, nt alloleval viisil sai metsast välja veetud 15 ruumi puid (mitte ühekorraga, muidugi). Katuseraamidel saab edukalt vedada 3m saematerjali jne. Auto peab ikka omanikku teenima, mitte vastupidi. Üldiselt, kui ta parasjagu remondis ei ole, meeldib ta mulle autona päris hästi. Miski ei käi igapäevakasutuses väga närvidele ja see on ometi oluline featuur.
Terve suve käisin ja rääkisin kõigile, kes kuulata viitsisid, et hädasti oleks vaja mingi V8 koju tuua. Esimese lumeni oli jäänud heal juhul üks kuu, kui ootamatult langeski seeme viljakale pinnasele ja pakuti võimalust osta allolev elukas. Jaapanist 2019 toodud CLK55, Eestis võitnud Autolehe testi ja pärast seda peamiselt seisnud. Ega ma temaga isegi sõita suurt jõudnud, lasin tegeleda paari akuutse probleemiga ja panin talveks ära. Uueks hooajaks jäi tegemist küll. Kas keegi teab, kas sellele mootoripatjade vahetamine on mootor-maha-töö, või saab altpoolt nt sillatala kätte ja sealt ligineda?
GLK pidas end oluliselt vähem töökindlalt üleval. Bolti abil end ringi transportida sain anno 2023 päris mitu korda, küll pudenesid küljest piduritorud, siis lõpetas töö genekas, siis oli mingi kaskokõks, siis pritsis veepump kõik kapoti all laiali. Samas panin ma ta majapidamises ka tööle, nt alloleval viisil sai metsast välja veetud 15 ruumi puid (mitte ühekorraga, muidugi). Katuseraamidel saab edukalt vedada 3m saematerjali jne. Auto peab ikka omanikku teenima, mitte vastupidi. Üldiselt, kui ta parasjagu remondis ei ole, meeldib ta mulle autona päris hästi. Miski ei käi igapäevakasutuses väga närvidele ja see on ometi oluline featuur.
Terve suve käisin ja rääkisin kõigile, kes kuulata viitsisid, et hädasti oleks vaja mingi V8 koju tuua. Esimese lumeni oli jäänud heal juhul üks kuu, kui ootamatult langeski seeme viljakale pinnasele ja pakuti võimalust osta allolev elukas. Jaapanist 2019 toodud CLK55, Eestis võitnud Autolehe testi ja pärast seda peamiselt seisnud. Ega ma temaga isegi sõita suurt jõudnud, lasin tegeleda paari akuutse probleemiga ja panin talveks ära. Uueks hooajaks jäi tegemist küll. Kas keegi teab, kas sellele mootoripatjade vahetamine on mootor-maha-töö, või saab altpoolt nt sillatala kätte ja sealt ligineda?