18-11-2023, 09:20 PM
Võtad multimeetri ja hakkad akult starteri poole minema. Kustmaalt aku pinget enam ei ole, sealt otsigi viga.
210 üks nõrk koht on plussjuhtme läbiminek põrandast juhi jalgade all. Kui seal kontakti pole, pole ka akust rõõmu.
Kui akupinge on ka starteri plussklemmil ja tõmberelee otsale tuleb samuti pinge peale, siis on starter ise ikaldunud. Võimalik on ka labane külmumine: pakane tuli pika vihmaperioodi peale ja niiskust on igal pool. On täitsa võimalik, et mingi loll külmunud piisk takistab pendiksil liikuda ja siis ei tööta ka starter.
210 üks nõrk koht on plussjuhtme läbiminek põrandast juhi jalgade all. Kui seal kontakti pole, pole ka akust rõõmu.
Kui akupinge on ka starteri plussklemmil ja tõmberelee otsale tuleb samuti pinge peale, siis on starter ise ikaldunud. Võimalik on ka labane külmumine: pakane tuli pika vihmaperioodi peale ja niiskust on igal pool. On täitsa võimalik, et mingi loll külmunud piisk takistab pendiksil liikuda ja siis ei tööta ka starter.