15-11-2023, 01:41 PM
Mercedesel on need strateegilistes kohtades olevad katteplastikud tehtud selliselt, et servad lähevadki üle kummiks.
Ja seni, kui see kumm on kumm, on kõik hästi.
Mis on tarbija suurim viga, on see, et moodsas "instant" maailmas kasutatakse lahustipõhiseid leotusaineid autopesuks.
Need teevad ruttu ja ülimalt effektiivselt töö ära nende kummidega, algselt kivistuvad, hiljem lagunduvad plastiliini taoliseks plögaks.
W220 suurim mure veega on katuseluugipanni äravoolu otsad.
Soovitan need ka üle kontrollida. Kui voolikud umbe lähevad, roostetab see minutiga läbi ja CAN hakkab ulmelist elukorraldust pakkuma.
Auto enda hooldusvälbas on tegelt käsud olemas kõikide äravoolude kontrollimiseks ja vajadusel puhastamiseks.
Edu! Ja olgem ausad, W220 on täna juba pea eranditult friigi ehk sellest siiski hooliva kodaniku vallasvara, "küprokite" omad on ammu otsa saanud.
Ja teisalt, korraliku W220/W215-ga on ikka üsna hea sõita. Kahjuks korralikke on vähe, seega hoidke neid!
Ja seni, kui see kumm on kumm, on kõik hästi.
Mis on tarbija suurim viga, on see, et moodsas "instant" maailmas kasutatakse lahustipõhiseid leotusaineid autopesuks.
Need teevad ruttu ja ülimalt effektiivselt töö ära nende kummidega, algselt kivistuvad, hiljem lagunduvad plastiliini taoliseks plögaks.
W220 suurim mure veega on katuseluugipanni äravoolu otsad.
Soovitan need ka üle kontrollida. Kui voolikud umbe lähevad, roostetab see minutiga läbi ja CAN hakkab ulmelist elukorraldust pakkuma.
Auto enda hooldusvälbas on tegelt käsud olemas kõikide äravoolude kontrollimiseks ja vajadusel puhastamiseks.
Edu! Ja olgem ausad, W220 on täna juba pea eranditult friigi ehk sellest siiski hooliva kodaniku vallasvara, "küprokite" omad on ammu otsa saanud.
Ja teisalt, korraliku W220/W215-ga on ikka üsna hea sõita. Kahjuks korralikke on vähe, seega hoidke neid!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”