14-11-2023, 10:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2023, 10:35 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Lihstalt suurepärane lugemine!
Subrik oli täiesti loogiline valik mootori veoks - kerge, väikese tuuletakistusega, parajalt suur mootori mahutamiseks ja mitte liiga suur loksumiseks.
Vedada oli seda ilmselt lust selles tugitoolis
Vähemalt mul 126s on küll, kui selleks vaid võimalus avaneb
Vesi on selles mõttes tõbras, et pindpinevuse tõttu on suuteline ka märklimisväärsesse kõrgusesse mööda sobiva laiusega pragu turnima vaid selleks, et tilkuda kuhugi eriti tülikasse kohta. KAnnatust kõigi pragude leidmisel ja kinnitoppimisel.
(14-11-2023, 07:01 PM)Sm. Västrik Kirjutas: ... ei olnud paremat varianti kui S-klassile Zubrjonok taha haakida ning Viljandisse mootori järele sõita. ...
Subrik oli täiesti loogiline valik mootori veoks - kerge, väikese tuuletakistusega, parajalt suur mootori mahutamiseks ja mitte liiga suur loksumiseks.
Vedada oli seda ilmselt lust selles tugitoolis
Vähemalt mul 126s on küll, kui selleks vaid võimalus avaneb
Vesi on selles mõttes tõbras, et pindpinevuse tõttu on suuteline ka märklimisväärsesse kõrgusesse mööda sobiva laiusega pragu turnima vaid selleks, et tilkuda kuhugi eriti tülikasse kohta. KAnnatust kõigi pragude leidmisel ja kinnitoppimisel.